Cell Expansion Wars یک بازی استراتژیک و منحصر به فرد و مهیج است که با استفاده از ایده های ساده اما جالب خود توانسته به یکی از بازی های محبوب این سبک بدل شود. در این بازی شما باید به جنگ میان سلول ها بپردازید. شما در نقش یک سلول خوب به همراه تیمیتان خواهید بود که به دشمنان و سلول های مخرب حمله میکنید. اگر پیروز شوید بدن فردی که در آن هستید سالم میماند و از بیماری که دچارش شده خلاصی پیدا خواهد کرد، اما در صورتی که نتوانید از حملات را مهار کنید، دشمنان به این بدن غلبه خواهند کرد که نتیجه آن مرگ بدن میزبان تان و تمام افراد تیمتان خواهد بود. پس با برنامه ریزی و استفاده از استراتژی مناسب، تلاش کنید تا زنده بمانید.

دانلود Cell Expansion Wars 1.1.8 – بازی استراتژیکی جنگ سلول ها اندروید

ممکن است بازی در نگاه اول کمی عجیب و غیر معمول به نظر برسد ، اما این بازی به شکلی شما را محذوب خود خواهد کرد، که حتی نتوانید برای یک لحظه گوشی خودتان را بر زمین بگذارید. با آشنایی از روند و داستان بازی، پیشرفت شما دو چندان خواهد شد. در صورتی که در این مبارزات و حملات پیروز شوید، به شما امتیازات و سکه هایی داده خواهد شد تا با کمک آن ارتش سلولی خودتان را مجهز کنید و نیرو و توانای خودتان را ارتقا بخشید.

با شلیک انرژی های متفاوتی که خریداری کرده اید، دشمنانتان را در یک چشم بهم زدن نابود سازید. در صورتی که به شکست بسیار نزدیک شدید، به دیگر سلول ها و هم تیمی هایتان را متصل شوید تا با کمک اشتراک گذاری انرژی هایتان پیروز مسابقات شوید.اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Cell Expansion Warsرا دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد