Saaho-The Game یک بازی اکشن و مهیج است که با شبیه سازی فیلم های هندی توانست یک تجربه متفاوت را برای دوستداران بازی های اکشن به ارمغان آورد. در این بازی که توسط استودیو بازیسازی Pixalot Labs Pvt Ltd تهیه شده سعی شده تا با الگو برداری از فیلم هندی و محبوب Saaho و استفاده از شخصیت ها و کارکتر ها، طرفداران این فیلم را به خود جلب کنند، اما این بازی با جلوه های ویژه خود نه تنها محبوب طرفداران فیلم شد، بلکه در بین گیمر های علاقمند به اکشن هم توانست از محبوبیت خوبی برخوردار شود. این بازی از گرافیک سه بعدی و زیبایی استفاده میکند تا شما را بخوبی غرق در جریان و خط داستان خود بکند.

دانلود Saaho-The Game v1.1 - بازی تیراندازی اول شخص اندروید

در این بازی به شما امکان داده خواهد شد تا کارکتر خودتان را از میان بازیگر و شخصیت محبوب فیلمتان انتخاب کنید. سپس در یک شهر خطرناک با وجود کلی گانگستر و افراد شرور قدم خواهید زد و تلاش میکنید تا جعبه سیاهی که تمام شهر را ناامن کرده و همه افراد شرور به دنبال هستند، را پیدا کنید تا بار دیگر آرامش را به شهر زیبا خود باز پس دهید. این خلافکاران شهر تمام مردمان صلح جوی شما را به قتل میرسانند و آسیب می رسانند. شما با دلآوری و تلاش مکرر خود خواهید توانست تا عدالت را اجرا کنید و به یک قهرمان مردمی و افسانه ای بدل شوید.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Saaho-The Game را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۳ از ۵ بوده است.