Zombie City : Survival عنوان یک بازی فوق العاده مهیج و سرگرم کننده که در سبک بازی های اکشن قرار می گیرد و به وسیله کمپانی بازی سازی JoyMore GAME تولید و منتشر شده است. وقتی بازی را شروع می‌کنید خود را در داخل شهری می ‌یابید که زامبی ‌های فراوانی در آنجا زندگی می‌کنند و برای خود قلمرویی تشکیل داده‌اند همچنین در این بازی تنها انسان ها نیستند که به زامبی‌های خونخوار تبدیل شده‌اند بلکه این ویروس وحشتناک بر روی حیوانات نیز تاثیراتی گذاشته و در آن‌ها جهش‌های ایجاد کرده است که باعث شده هر کدام از موش‌ها از انسان ها هم بزرگتر شوند و آن‌ها را تبدیل به حیوانات غول آسا و بسیار خطرناک کند.

دانلود Zombie City : Survival 3.5.2 – بازی اکشن بقاء در شهر زامبی ها اندروید

در ابتدای بازی باید بتواند تعداد افرادی را که باقی مانده و هنوز به زامبی تبدیل نشده اند را پیدا کنید و همراه آن‌ها یک تیم قدرتمند بسازید و برای زنده ماندن به دنبال غذا و مکان‌های مختلفی برای مخفی شدن و استراحت بگردید. سپس از سلاح‌های ویژه که در بازی وجود دارند، استفاده کنید و به سمت زامبی‌ها با دقت شلیک کنید تا این موجودات کشته شوند. حتی میتوانید بشکه‌های نفتی را که در اطراف زامبی‌ها قرار دارد و منفجر کنید و تعدادی از زامبی‌هارا همراه با یکدیگر از بین ببرید با استفاده از استراتژی‌های فوق العاده و به صورت گروهی به حیوانات غول آسا حمله کنید و اجازه ندهید تا آن‌ها گروه شما را به زامبی تبدیل کنند.
همچنین در این بازی باید تلاش کنید تا برای بقا بجنگید و هرگز ناامید نشوید چون با ناامیدی به زامبی تبدیل می‌شوید و شانس خود را برای از بین بردن زامبی ها از دست می‌دهید. اگر به این سبک از بازی‌های اکشن علاقه مند هستید بازی Zombie City : Survival را از وب سایت اندروید کده دانلود کنید و وارد دنیای زامبی‌ها شوید.