Crash Bandicoot Mobile نام بازی جدید و پرطرفدار از استودیوی کینگ است که در آن میتوانید بار دیگر با شخصیت محبوب کراش و دوستانش همراه شوید. اگر از دوستداران بازیهای پلی استیشن و سگا بوده اید، اکنون این بازی یادآور خاطرات نوستالوژیکی گذشته خواهد بود. کراش به همراه خواهرش کوکو قصد مبارزه با دکتر را دارند و در این راه باید از پس چالش های زیادی بگذرند. شما در نقش کراش باید حرکات چرخشی، اسلایدی و پرش های منظم و به موقع داشته باشید تا سیب های مسیر را بخورید و امتیاز جمع کنید.

برای مبارزه با مینیونهایی که دکتر در منطقه پخش کرده است باید دست به تلاش بزنید و با عنکبوت های مزاحم و لاکپشت هایی که برایتان تله ایجاد کرده اند روبرو شوید. در این مسیر پر چالش با دشمنان و کارفرمایان کلاسیک از جمله Mutagen مورچه ، Scorporilla ، Nitrus Brio و Dingodile مبارزه کنید. مسیرهای جدید را کشف کرده و آهنگ های جدیدی را برای چالش ها و پاداش های منحصر به فرد کشف کنید.

دانلود Crash Bandicoot Mobile 1.170.29 – بازی اکشن کراش باندیکوت اندروید
همچنین مشغول باز کردن ساختمان های کلیدی شده و زرداخانه ای برای نگهداری سلاح ها و بمب های تیراندازی داشته باشید. به مسیرهای جمع آوری بروید و مواد و قطعات آن را جمع آوری کنید تا پایه Coco را ارتقا دهید. برای پیشرفت سریع و شکستن مینیونهای دکتر کورتکس با Coco همکاری کنید. در صورت مواجهه با دشمن با سرم های نیترو و یخبندان خود ، بمب ها و ریگ ها را پرتاب کنید. شما میتوانید به راحتی بازی Crash Bandicoot Mobile را بین دستگاه ها همگام کنید و هنگام اتصال به اینترنت به ویژگی های بازی کامل دسترسی پیدا کنید. جدیدترین نسخه ی این بازی محبوب و دوست داشتنی آماده ی دانلود از وبسایت اندرویدکده می باشد.