وب سایت اندروید کده می خواهد تا شما را با یک بازی فوق العاده سرگرم کننده و فانتزی به نام Home Dream که در سبک بازی های پازلی است و شرکت بازی سازی Smart Fun Casual Games آن را تولید کرده است را به شما مخاطبان همیشگی معرفی کند. بازی طراحی خانه و تغییر دادن دکوراسیون همیشه توانسته جز بازی های پر مخاطب و متفاوت باشد چرا که در این بازی شما باید مطابق با سلیقه شخصی خودتان یک خانه را طراحی و تزئین کنید و سلیقه افراد هم با یکدیگر فرق دارد به همین دلیل باعث می‌شود خانه‌ها هم متفاوت باشند.

دانلود Home Dream 1.0.14 – بازی جدولی جالب خانه رویایی اندروید

در ابتدای این گیم پازل های کلمات قرار گرفته‌اند که باید به درستی این پازل‌ها را حل کنید سپس بعد از حل درست آن‌ها امتیاز هایی برای طراحی خانه به دست آورید و یک خانه فوق العاده زیبا را طراحی کنید. یک اتاق بزرگ پذیرایی با دیوارهای تزیین شده بسازید و در آن مبلمان‌های زیبا بچینید و آن‌ها را طوری کنار همدیگر قرار بدهید تا یک چشم انداز زیبا از محیط بیرون از خانه داشته باشید، یک کتابخانه بزرگ درست کنید و در آن کتاب های زیادی قرار بدهید و سپس به سراغ اتاق کودکان بروید‌ و وسایل آن‌ها را متناسب با سلیقه‌ی خود انتخاب کنید.

می‌توانید در حیاط خانه یک باغچه زیبا درست کنید و گل‌های بسیاری را در آن بکارید و یا یک استخر بسیار بزرگ‌ با چشم انداز زیبا بسازید همچین خانه هایی از سبک های مختلف مانند: چینی،ژاپنی، آمریکایی و اروپایی طراحی کنید و به وسیله چیدمان بسیار عالی این خانه ها امتیازهایی به دست آورید.