با توجه به دوران قرنطینه و وجود بیماری کرونا، شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) آماده بهره‌برداری شد و از این پس شاگردان میتوانند بدون نیاز به حضور در کلاس های حضوری از خدمات آموزشی بهره مند شوند. برنامه شاد آموزش و پرورش راهی برای تحصیل دانش آموزان بصورت مجازی می باشد که از طریق آن می توانند به برنامه درسی خود دسترسی داشته باشند. با توجه به شرایط موجود و عدم امکان حضور شاگردان در مدارس، این برنامه از سوی سازمان آموزش و پرورش ارائه شده تا محصلین بتوانند از طریق اینترنت درس های خود را مرور کنند.

اپلیکیشن شاد با پیگیری های مستمر مقام عالی وزارت و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش شبانه روزی تیم فنی، اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP بامالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره برداری قرار گرفته است. بهتر است مدیران محترم مدارس به موارد زیر توجه داشته باشند. مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی، اپلیکیشن شاد را باید روی دستگاه اندرویدی خود نصب داشته باشند. البته برای سهولت، لینک دانلود توسط مرکز فناوری وزارت برای کلیه مدیران محترم مدارس ابتدایی پیامک می شود. زمان و نحوه ورود و بهره برداری مدارس متوسطه، متعاقبا توسط معاون محترم آموزش متوسطه اعلام می شود.

دانلود برنامه شاد Shad 3 جدید آموزش و پرورش برای اندروید و آیفون + نصب رایگان

روش ورود به برنامه شاد :

دانش آموزان قادرند از دو روش به کلاس درس خود وارد شوند؛ با ورود مستقیم به سایت شبکه اجتماعی دانش آموزان «شاد» با وارد کردن کدملی و یا اگر مدیر مدرسه پیام رسان را اطلاع رسانی کرده باشد دانش آموزان می‌توانند مستقیم به پیام رسان وارد شوند و با وارد کردن کدملی به طور خودکار به کلاس هدایت خواهند شد. با ورود به برنامه می توانید اطلاعات بیشتری نیز کسب کنید.

  • پس از نصب اپلیکیشن و وارد کردن شماره موبایل، پیامک تایید ارسالی را در اپلیکیشن وارد کنید تا وارد محیط برنامه شوید. لطفاً پس‌ از ورود، در قسمت تنظیمات، پروفایل دانش آموز را با نام و نام خانوادگی و تصویر او تکمیل فرمایید.
  • حال، گزینه ورود مدیر/معلم/دانش آموز را انتخاب کنید. در کادر نمایش داده شده، نقش خود را انتخاب کنید. یعنی اگر دانش آموز هستید مطابق عکس زیر بر روی دانش آموز لمس (کلیک) کنید.
  • شبکه آموزش دانش آموزی شاد
  • انتخاب نقش در شبکه آموزش دانش آموزی شاد

تغییرات نسخه جدید :

رفع باگ‌ها
بهبود گرافیک شاد
بهبود ابزارها
بازطراحی رابط کاربری
دسترسی آسان‌تر کاربران به نقاط پرکاربرد
ارتقای شادبین
اضافه شدن سیستم مدیریت یادگیری LMS
اضافه شدن ابزار تکلیف دهی، سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
اضافه شدن مدیریت محتوا