Disney Princess Majestic Quest یک بازی بسیار فانتزی ،دوست داشتنی و کاملا دخترانه که توسط شرکت بسیار معروف بازی سازی Gameloft SE تولید شده و وب سایت اندروید کده آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است. اگر به انیمیشن‌هایی که کمپانی دیزنی ساخته است علاقمند هستید و آن‌ها را دیده باشید حتماً چندین شاهزاده و شاهدخت آن‌ها را به خوبی می‌شناسید و یا حتی ممکن است دوست داشته باشید که جای این شاهزاده‌ها بوده و با عروسک های که شخصیت کارتونی این انیمیشن‌ها را دارند حسابی بازی کرده‌ باشید.

دانلود Disney Princess Majestic Quest 1.7.0m – بازی پازلی جادویی پرنسس اندروید

در گیم جذاب Disney Princess Majestic Quest تقریباً تمامی پرنسس های انیمیشن‌های دیزنی در کنار یکدیگر جمع شده اند و قرار است در این بازی شما را همراهی کنند می توانید هر کدام از آن‌هایی را که دوست دارید انتخاب کنید و سپس به سراغ ساختن قصر زیبای او بروید و آن را مطابق با سلیقه شخصی خود بسازید مثلاً می توانید نقش دلبر باشید و با حل کردن درست پازل ها و جورچین ها امتیازهای زیادی به دست آورید سپس به وسیله این امتیازها به طراحی دکوراسیون قصر دوست داشتنی خود بپردازید و از همه مهم تر این است که مدیریت آن قصر پادشاهی بر عهده خود شما است که باید به خوبی آن را اداره کنید و یک زندگی قشنگ برای تمامی پرنسس ها بسازید.

در این بازی میتوانید معماهای دیزنی را با پرنسسهای محبوب مانند مولان ، آریل و علاالدین بازی کنید. از چین باستان به آگاباه ، آتلانتیکا دیدن کنید و کاخ های دیزنی را بعد از بازسازی آنها طراحی کنید! پادشاهی ها را تزئین کنید و سلیقه ی ویژه خود را به خانه هر پرنسس اضافه کنید. جواهرات پازل را با شاهزاده خانم های دیزنی مطابقت دهید و به آنها کمک کنید تا امپراطوری خود را نجات دهند!