رایتل من – MyRightel نامی آشنا برای مشترکین سیمکارت های رایتل است که با نصب آن می توانید خدمات مربوط به سیمکارت خود را انجام دهید. با دانلود رایتل من و نصب آن قادر هستید مانند برنامه همراه من و برنامه ایرانسل من، طیف گسترده ای از امور مربوط به سیم کارت خود را تکمیل کنید.کارهایی از جمله خرید بسته های اینترنتی، خرید ریالی و هزینه های هیجان انگیز دیگر را انجام دهید.همچنین برای آگاهی از جزئیات سیم کارت RighTel و توضیحات مربوط به برنامه های قبلی و حال خود و بسته ها ، مشاهده و پرداخت صورتحساب هایتان میتوانید از این برنامه کم حجم استفاده نمایید.حتی میتوانید به بررسی نقشه های تحت پوشش و یافتن فروشگاه های RighTel پرداخته و تمامی این فعالیت ها را بدون نیاز به تماس با مرکز خدمات مشتری انجام دهید.

دانلود نسخه جدید رایتل من برای اندروید - MyRightel 15.0.6

با رایتل من بیشتر آشنا شوید

برنامه رایتل من با داشتن گزینه های مختلف به شما اجازه میدهد بسته های خود را مدیریت کنید و از میزان باقیمانده حجم نت خود باخبر شوید. با استفاده از منوی برنامه شارژ عادی و هیجان انگیز تهیه کنید.صورتحساب های خود را پرداخت کنید و فعالیت های مربوط به مدیریت سیمکارتهای رایتل را به سادگی روی دستگاه اندرویدی خود انجام دهید. با کمک گزینه خانواده و دوستان قادر هستید تا خدمات خانواده و دوستانتان را تا حداکثر پنج شماره تلفن همراه و دو تا از تلفن همراه را که بیشترین تماس را انجام می دهید ، اضافه کنید.از این پس تخفیف ویژه ای در برقراری تماس صوتی با آنها خواهید داشت.

با کلیک بر روی این نماد نقسه، لیستی از فروشگاه های فعال RighTel نمایش داده می شود که آدرس و ساعت کاری و روزهای کاری آنها را نشان می دهد.یا اینکه در صورت مواجه شدن با هر مشکلی بدون نیاز به تماس با مرکز خدمات مشتری RighTel ، که کارشناسان آن به طور مناسب تمام مشکلات ثبت شده را در اسرع وقت برطرف می کنند ، آن را ثبت کنید.