Sketch Camera FULL یک برنامه محبوب در زمینه عکاسی و ویرایش است که میتواند عکس های شما را از فرم نرمال و معمولی، به یک عکس هنری زیبا و منحصر به فرد بدل کند. عکاسی کردن ، به انجماد در آوردن لحظاتی با خاطراتی به یاد ماندنی ست ، و ویرایش عکس ها، امضا عکاس و سبک او محسوب میشود. این اپلیکیشن که به یکی از اپ های محبوب ویرایش بدل شده، به استفاده کنندگان این امکان را میدهد تا عکس های خودشان را به شکلی هنری و طراحی تغییر فرمت دهند. این نرم افزار با استفاده از هوش مصنوعی و زیر ساخت های قوی خود، کمک میکند تا فیلتر های فوق العاده ای را بر روی عکس هایتان به کار گیرید.

هیچ محدودیتی برای انتخاب فیلتر و میزان افکت اش ندارد، میتوانید به هر اندازه که خواستید روشنایی و یا سایه ها را افزایش دهید تا عکس شما مطابق به آن چیزی که شما دوست دارید و میخواهید، بهبود پیدا کند. همچنین یکی از قابلیت های منحصر به فرد این برنامه امکان ضبط فیلم و یا عکس گرفتن است. این به معناست که شما نه تنها میتوانید عکس های هنری و سیاه قلم بگیرید، بلکه میتوانید فیلم های زیبا و تاثیر گذاری با استفاده از فیلتر خارق العاده بگیرید و تمامی دوستان و آشنایان خودتان را متحیر سازید.

دانلود Sketch Camera FULL 1.41 – دوربین عکاسی به صورت نقاشی مخصوص اندروید

این برنامه توسط شرکت بزرگ و محبوب عکاسی یعنی Pixelab توسعه یافته تا بتواند یک فیلتر و فرمت جدید به عکاسان و هنر جویان اراه دهد. این برنامه فوق العاده کابردی با امتیاز عالی ۴٫۲ از ۵٫۰ گوگل پلی توانسته خودش را به یکی از محبوب ترین برنامه هایی عکاسی و ویرایش تبدیل کند. پس در صورتی که عکاس هستید، یا از هنر لذت میبرید و دوست دارید فیلم ها و عکس های خودتان را هنری کنید برنامه Sketch Camera FULL را از دست ندیهید همین حالا فیلتر های منحصر به فرد و هنری اش را تجربه کنید.