Gangs Town Story یک بازی اکشن و داستانی ست که شما را به یک زندگی گانگستری دعوت میکند و شما وارد تعقیب و گریز های خطرناک بین پلیس ها و جنایتکاران خواهید شد. این شهر ، پایگاه اصلی مافیا و خلافکاران است و حالا این شما هستید که وارد این دنیا خطرناک شدید. اما شما خودتان نیز یک گانگسر افسانه ای و اسطوره ای هستید که اسمتان تن هر پلیسی را می لرزاند. شما مردی قوی هیکل و جذاب هستید که از هیچ چیز نمیترسد. با ماشین اسپرت خودتان سطح شهر ویراژ دهید و پلیس ها را شکست دهید

در این بازی شما ممکن است با دیگر اعضا مافیا دچار مشکل شوید و دعوا کنید. در این صورت باید سلاح های خارق العاده و قوی را با پول خلافی که در آوردید بخرید و تمامی دشمنان را سر به نیست کنید. این دنیا خطرناک، به هیچ کس رحم نمیکند، پس مراقب باشید که کشته نشوید . زندگی در این شهر راز بقاست. شما باید از استراتژی منحصر به فرد خودتان استفاده کنید تا زنده بمانید و امپراطوری مافیا خودتان گسترده تر کنید تا پولدار شوید. شما باید نقشه های از پیش برنامه ریزی شده بچینید تا بتوانید از مبارزات و جنگ های خونین بین گانگستر ها جان سالم به در آورید.

دانلود Gangs Town Story 0.29.1 – بازی اکشن گنگسترها اندروید

با پیروزی در هر مرحله و کسب امتیازات میتوانید برای کارکتر محبوبتان لباس و وسایل بخرید و یا با ارتقا قدرتش او را به بالای صدر جدول کارکتر های قدرتمند برسانید. اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Gangs Town Story را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۳٫۴ از ۵ بوده است.