AirMirror: Remote نام برنامه کاربردی دیگری از تیم برنامه سازی SAND STUDIO است که میتواند نیاز شما را در زمینه مدیریت تبلت و گوشی اندرویدی فراهم کند. با نصب این برنامه به سادگی و طی مراحل ساده قادرید به گوشی دیگری که در هر کجای دنیا قرار دارد متصل شوید و صداها و تصاویر را از طریق آن دنبال کنید. AirMirror با هدف کنترل یک تلفن با تلفن دیگر طراحی شده و برای استفاده از این ویژگی میتوانید با همان حساب ایمیلی برنامه AirDroid وارد شوید. با کمک این اپلیکیشن قادرید به طور مستقیم تلفن ، رایانه لوحی دیگری را کنترل کنید ، هر کاری را که دوست دارید انجام دهید ، مهم نیست که این دستگاه کجا باشد. البته اگر دستگاه کنترل شده روت نشده باشد ، لازم است که تنظیمات Non-Root را از طریق AirDroid PC از قبل پردازش کنید.

دانلود AirMirror: Remote 1.1.5.0 – اپلیکیشن کنترل از راه دور گوشی اندروید

حتی میتوانید از دوربین جلو یا دوربین عقب به نمای تلفن دیگری دسترسی پیدا کنید. می توانید این گوشی را به عنوان یک دوربین امنیتی خانوادگی قرار دهید و از امنیت خانواده خود محافظت کنید. یا اینکه صفحه نمایش دستگاه خود را در هر زمان بصورت آنلاین بررسی کنید. اگر می خواهید دستگاه های اندرویدی را از طریق رایانه شخصی کنترل کنید ، می توانید از Client AirDroid PC استفاده کنید.

به راحتی می توانید به دوستان یا خانواده خود برای حل مشکلات دستگاه تلفن همراه از طریق پشتیبانی از راه دور کمک کنید. برای اتصال هیچ حسابی لازم نیست ، دوست یا خانواده شما می توانند به سادگی با کد اتصال ۹ رقمی خود به شما متصل شوند. AirMirror ارتباط صوتی واضحی را برقرار می کند ، می توانید به سادگی تماس بگیرید و صحبت کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید. اگر در محیط اطراف خود برای برقراری تماس مناسب نیستید ، هنوز می توانید از طریق ارسال متن ، عکس و پیام صوتی ارتباط برقرار کنید.