Dead by Daylight بازی بسیار مهیج و سرگرم کننده که در سبک بازی های اکشن فوق العاده در جهان قرار می گیرد و توسط شرکت بازی سازی Behaviour Interactive تولید شده است و وب سایت اندروید کده آن را در اختیار شما کاربران همیشگی قرار داده است. وقتی این بازی هیجان انگیز را شروع می‌کنید باید بتوانیم یک گروه از پنج نفر تشکیل شده است را رهبری کنید در این گروه ۵ نفر ۴ نفر به صورت هم گروهی عمل می کنند و یک نفر دیگر نقش قاتل را دارد که ماموریت های مختلف و ویژه‌ای را باید انجام بدهد اگر نقش قاتل را بخواهید ایفا کنید.

دانلود Dead by Daylight 1.269404.269404 – بازی اکشن مرگ قبل از طلوع اندروید

باید به دنبال دیگر افراد گروه بروید و همگی را شکست دهید ویا اگر بخواهید جز آن چهار نفر باشید با تعیین نقشه ها و استفاده از آیتم‌های مختلف باید از چنگال قاتل‌ها فرار کنید و نگذارید تا آن‌ها شمارا از بین ببرند همانطور که از اسم بازی نیز پیداست باید تا قبل از طلوع صبح با رقیبان خود مبارزه کنید چون در آن زمان همه چیز ساکت است و تقریبا صدای به گوش نمیرسد شما هم باید بتوانید آرامش و سکوت خود را حفظ کنید تا بتوانید با آرامی با دشمنان روبروشوید و آن‌ها را شکست دهید‌.از ویژگی‌های بسیار عالی‌ گیم Dead by Daylight نیز می‌توان به آنلاین بودن آن اشاره کرد که می توانید از دیگر دوستان خود دعوت کنید که بازی همراه شما باشند.
به دلیل داشتن گرافیک بالا و دیتای سنگین بازی به حداقل ۴ گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی دستگاه تان نیاز خواهید داشت. همچنین قادرید بازی را به عنوان شخص مهمان انجام داده و یا روی حساب کاربری Facebook یا Google اکانت خود را بسازید تا اطلاعات پروفایل شما روی اکانتتان ذخیره سازی شود.