Hay Day Pop از جدیدترین بازی های منتشر شده از سوی کمپانی مطرح بازیسازی سوپرسل است. در این بازی میتوانید بار دیگر با شخصیت های بازی پرطرفدار هی دی همراه شوید و این بار یک گیم پازلی و فکری را تجربه کنید. برای ساخت و تکمیل کردن مزرعه ی رویایی خود باید بتوانید انواع معماها و پازل ها را حل کنید تا با کسب امتیازات بیشتر، قفل موارد جدید را باز کنید. برای تزیین و زیباسازی مزرعه تعداد زیادی از پازل ها را ترکیب و حل کنید تا انواع وسایل زینتی و ابزار لازم برای رشد و پرورش حیوانات را خریداری کنید. این بازی اثری بی نظیر از سازندگان بازی های کلش او کلنز و هی دی می باشد.

دانلود Hay Day Pop 4.28.116 – بازی هی دی پاپ سوپرسل برای اندروید

یک سری از معما های سرگرم کننده و چالش برانگیز را تکمیل کنید تا با استفاده از دستاوردهای خود مزرعه را گسترش داده و به سطوح بالاتر برسید. مزرعه خود را تزئین کنید تا آن را به خانه رویایی برای حیوانات اهلی تبدیل کنید. حیوانات ناز، همسایگان شگفت انگیز ملاقات کرده و به رتبه های بالاتر میان بازیکنان جهانی برسید. شما میتوانید از تقویت کننده های خود برای افزایش سرعت پیشرفت خود کمک بگیرید و جوایز و ستاره های بیشتری کسب کنید.

هزاران پازل سرگرم کننده و چالش برانگیز را با ترکیب های هوشمندانه و تقویت کننده های مواد منفجره حل کنید و در چالش هایی که اضافه می شود شرکت کنید. انواع پاداش و یو پی اس را جمع کنید و پازل های پاپ را برای ساخت مزرعه خود استفاده کنید. با برداشت محصولات زراعی و پرورش حیوانات بر میزان امتیازات خود بیفزایید و سعی کنید بهترین مزرعه را داشته باشید. از مزراع دیگر بازیکنان دیدن کرده و جایزه های پنهان در زمین های دیگران را کشف کنید. شما میتوانید به همراه دوستان خود تیم تشکیل داده و با هم گفتگو کنید.