Draw a Stickman: EPIC 3 نام یکی از بازیهای جذاب و منحصربفرد اندرویدی است که میتواند شما را با دنیای استیکمن نقاشی شده آشنا سازد. کافیست خلاقیت خود را به کار گرفته و با استفاده از مدادهای رنگی و قلم موها، شخصیت های دلخواهتان را ترسیم کنید. این بازی تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار در سراسر جهان داشته و جوایز متعددی را از آن خود ساخته است. پس مدادتان را به دست گرفته و یک نقاشی بکشید. سپس با کمک نقش هایی که کشیده اید، معماهای سرگرم کننده را حل کنید ، هیولا حیله گر را کنار بگذارید و دنیای کاملاً جدیدی کشف کنید!

برای اولین بار قرار است قهرمان خود را بکشید! برای طراحی قهرمان ایده آل از ابزارهای جدید و پیچیده ترسیم استفاده کنید! همانطور که می خواهید خلاق باشید. قهرمان شما می تواند هر چیزی باشد که می توانید ترسیم کنید!

دانلود Draw a Stickman: EPIC 3 1.10.19854 - بازی نقاشی استیکمن3 اندروید
نقشه های نامحدود قهرمانان و ابزارها را در Sketchbook جدید خود ذخیره کنید! هر زمان که بخواهید گیم پلی خود را با تمام شخصیت های مورد علاقه خود جابجا کنید ، بین اینها تعویض کنید! با شخصیت های دیگر در جهان استیکمن ها ملاقات کنید و ببینید که آنها چه چیزی برای گفتن دارند و چه کارهایی را برای انجام آنها لازم دارند! ماجراجویی از طریق سطوح جدید پر از اسرار ، کلکسیون ها ، و مسیرهای پنهان ادامه دهید.
 از مدادهای جدید جدید خود برای کارفرمایان بامبو استفاده کنید و دنیای اطراف خود را زنده کنید! با یافتن راهنماهای رنگ آمیزی ، نقشه های ابزار و مدادها ، مناطق پنهان جدید را باز کنید! آیا می توانید در هر سطح ۳ ستاره کسب کنید؟ شخصیت های جدید زیادی و چهره های شگفت آور نا آشنا را در این ماجراجویی جدید مشاهده خواهید کرد! آنها کی هستند؟ این یک راز است! آیا شما برای یک ماجراجویی جدید EPIC آماده هستید؟