در بازی مهیج و دیدنی Way of Retribution قرار است به دنیای تاریکی ها قدم گذاشته و در نقش یک قهرمان شکست ناپذیر ظاهر شوید. سلاح های مرگبارتان را به دست گرفته و ماجراجویی خود را با شمشیر و جادو شروع کنید. هر برخورد با دشمن یک چالش است ، دشمن پشت هر دیوار در کمین نشسته تا مانع پیشرفتتان شود. پس در دنیای خیالی که با استفاده از گرافیک پیشرفته نسل بعدی طراحی شده قدم بگذارید و شخصیت خود را با انواع سلاح ها و گرزها و زره ها مجهز کنید. همچنین در طول بازی مکانهایی برای بهبود تجهیزات و تجهیزات پشتیبانی مجدد وجود دارد که برای تجدید قوایتان از آن کمک بگیرید. در این دنیا که نبردهای بی امان ادامه دارد، شخصیت قهرمانتان را با انواع آیتم ها تجهیز کنید و آنرا با انواع مهارتها آماده سازید. مجموعه ای از چندین کلاس با شخصیت های منحصر به فرد وجود دارد که طبق سبک و سیاقتان آنها را انتخاب کنید.

دانلود Way of Retribution 4.192 - بازی نقش آفرینی روش مجازات اندروید

سال ها قبل جهان در نور و تاریکی بود. در جاهایی که نور از بین می رود، تاریکی آشکار می شود ، ادغام آنها بود که جهان را تشکیل می داد. اکنون با ظهور خدایان، اختلاف ها بیشتر شده و نبرد و درگیری میان قهرمانان بوجود آماده است. شما باید دنیایی که پر از هماهنگی و آرامش بود و حال به میدان نبرد و بدون مرز تبدیل شده است را سامان دهی کنید.

یک بار یک موجود ، با یک روح تاریک ، توانست خدایان قدرتمند را سرنگون کند ، به همین دلیل تعادل جهان به وجود نیامد و درگیری ها بیشتر شد. این نبرد قرن ها ادامه دارد ، شاید حتی هزاره ها ، هیچ کس با اطمینان نمی داند. از آنجا که حاملان قدرت بیشتری از جان خود داشتند. بدین ترتیب آنها تبدیل به خدایان جدید شدند. پس شما به عنوان قهرمان نور و روشنایی، بیدار شوید و مردم را به سمت امید سوق دهید. دقت داشته باشید برای اجرای بازی Way of Retribution نیاز به حداقل ۲ گیگابایت رم و  پردازشگر ۶ هسته ای خواهید داشت.