Laser Overload 2 یکی دیگر از بازیهای منتشر شده توسط استودیوی Tap Anywhere است که تاکنون توسط میلیون ها بازیکن از سراسر جهان نصب و اجرا شده است. در این بازی مانند نسخه ی اول آن باید مدارهای الکترونیکی را بر پایه قوانین فیزیک بنا کنید و انرژی را به باتری و سایر قسمت های تشکیل دهنده مدار برسانید تا اتصال برقرار شود. هدف این است که برای تغذیه تمام باتری ها ، روی آینه ها ، منابع انرژی و سایر عناصر شبکه انرژی ضربه بزنید. با سبک جدید گیم های فکری آشنا شده و نسخه ی سه بعدی و گرافیکی این بازی چالش انگیز را تجربه کنید. این بازی پازلی ترکیبی کامل از مکانیک های سبک قدیمی با گرافیک های زیباتر است.
دانلود Laser Overload 2 1.3.2 - بازی انرژی لیزری 2 اندروید

برای برق رسانی به شبکه در بازی فکری Laser Overload 2 باید روی کاشی ها ضربه بزنید. لیزر را به باتری بیاورید ، ستاره ها را روشن کنید تا امتیاز بیشتری کسب کنید. پوسته های رنگارنگ مختلف را امتحان کنید. سطوح ویژه را با مکانیک پنهان حل کنید! جوایز زیادی را جمع کنید و حالت نیروگاه را باز کنید تا حتی بیشتر غارت کنید! به یاد داشته باشید که از همه عناصر استفاده کنید: منابع انرژی ، آینه ها ، Teleport ها و سوئیچ ها.

سبک بازی طوری طراحی شده که شما حتی متوجه نمی شوید که زمان چقدر سریع گذشته و تمام وقت خود را برای برقراری انرژی در سراسر شبکه کرده اید. هر دقیقه ای که در این بازی پازل صرف می شود شما را بیشتر و آرامتر و سرگرم می کند. به نوعی آموزش مغز و ذهن بوده و باعث افزایش تمرکز و ضریب هوشی می شود زیرا بسیاری از معماهای فیزیکی را باید حل کنید. از آنجا که این گیم آنلاین است میتوانید آنرا بدون اتصال WiFi یا اینترنت در هر جا که هستید بازی کنید.