Mr Spy 2 – Bullet Trigger Shot نام سری جدید بازی سرگرم کننده آقای جاسوس است که قبلا معرفی شده بود. در این بازی بدون دیتا باید در نقش مستر اسپای قرار گرفته و به یک ماجراجویی گسترده دست بزنید. برای تکمیل هرسطح لازم است اقداماتی مانند شلیک گلوله، کشف معماهای جدید و کشتن دشمنان را انجام دهید. شما مجهز به سلاح های مختلفی هستید که بتوانید با آنها علیه نیروهای مافیایی بجنگید.

توطئه هایشان را کشف کرده و نگذارید علیه شما اقدامی کنند. برای پایان رساندن ماموریت اصلی خود نباید فورا ماشه را به سمت دشمن بکشید، بلکه با استفاده از نیروی تفکر و تصمیم گیری های دقیق، اقدام کنید. شما یک جاسوس معمولی نیستید، بلکه هدفی دارید که آن نابودی تمامی افراد مافیایی است. پس از هر شلیک باید مدت لازم بگذرد تا شارژ انرژی انجام شود و بتوانید مجددا تیراندازی کنید. دانلود Mr Spy 2 - Bullet Trigger Shot 0.3.2 - بازی آقای جاسوس 2 اندروید

هر ماجراجویی در بازی Mr Spy 2 – Bullet Trigger Shot منحصر به فرد است. سطوح طبق گزینه های انتخاب شده تغییر می کند! به کاوش در سیاه چال های همیشه در حال تغییر بپردازید و قفل گلوله های جدید ، اسلحه ، چرخ دنده و توانایی های تیراندازی را باز کنید. هر تغییری شما را منحصر به فرد و قدرتمند می کند. به مناطق ناشناخته بروید و قدرت های جدیدی بدست آورید. سیستم توسعه کاملاً جدید تیراندازی فقط به شما کمک می کند تا آقای جاسوسی یک ماجراجویی کاملا جدید تیراندازی را آغاز کند!