اکنون با معرفی یکی از بازیهای جذاب در سبک نقش آفرینی با ما همراه شوید. بازی Battle Arena: Heroes Adventure که از سوی استودیوی RED BRIX WALL بصورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده توانسته مورد استقبال میلیونها کاربر اندرویدی قرار گیرد. در این بازی باید به انجام نبردهای گروهی و آنلاین با سایر بازیکنان جهانی بپردازید و در عرصه های نبرد مشغول رقابت با دشمنان شوید.

مهارت های رزمی و استراتژی های جالب خود را نشان دهید ، یک تیم قهرمان شکست ناپذیر بسازید ، انبوهی از دشمنان را در مأموریت های هیجان انگیز از بین ببرید. بازی را به صورت رایگان بارگیری کنید و یک ماجراجویی حماسی RPG را شروع کنید! گیمرهای موبایل را از سراسر جهان به چالش بکشید. دشمنان خود را در عرصه نبرد خرد کنید و به بالا بروید. با نبردهای تهاجمی و تدافعی منحصر به فرد برای نبردهای آنلاین PvP آشنا شوید.

تیمی از قهرمانان قدرتمند با شخصیت های مورد علاقه خود بسازید و یک تیم متعادل تشکیل دهید و تجهیزات و مهارت های قهرمانان خود را به روز کنید. وسایل خود را ارتقا دهید و با دوستان خود در جستجوی حماسه حرکت کنید. برنده مسابقات روزانه بسیار جذاب است که به شما امکان می دهد رزمندگان جادویی خود را ارتقا دهید ، یا به انجمن گروهی در یک نبرد تمام عیار علیه رئیس های قدرتمند بپیوندید. با نبرد با هیولا یا خرید آیتم های جذاب ، نیرو بگیرید.

دانلود Battle Arena: Heroes Adventure 4.2.5506 - بازی نبرد قهرمانان اندروید

در بازی Battle Arena: Heroes Adventure بیش از ۶۰ مکان عالی که قبلاً دیده نشده است ، از شهر مرموز آتلانتیس گرفته تا صخره های گنمی زمستانی وجود دارد. از میان مجموعه عظیمی از قهرمانان با طیف گسترده ای از توانایی ها و حملات شگفت آور ارائه شده ، یک انتخاب عالی داشته باشید. بازی را با دوستان خود به صورت رایگان بازی کنید! تمام آنچه شما نیاز دارید یک اتصال اینترنتی است. سایر بازیکنان را دعوت کنید تا به قبیله خود بپیوندند و قهرمانان و اقلام خود را با دوستان خود تجارت کنند. گپ ، راه حل های خود را به اشتراک بگذارید و با سایر بازیکنان در یک بازی موبایل نبرد کنید.