آیا مایلید یک بازی تفریحی سرگرم کننده را بازی کنید! پس با نصب Hidden Resort به این مخفیگاه بپیوندید و به دنبال بازی با ماجراجویی سرگرم کننده باشید! جستجو و پیدا کردن آیتمهای مورد نیاز و ساختن مکان تفریحی یکی از وظایف شماست. پس با یافتن آیتم هایی که در در گوشه و کنار قرار داده شده، به ساخت مکان رویایی خود کمک کنید. روی یک پروژه نوسازی هیجان انگیز کار کنید ، مکان تعطیلات رویایی خود را بسازید!
بازی Hidden Resort یک داستان جالب دارد. شما به عنوان شخصیت اصلی ، صاحب یک هتل تفریحی می شوید. مدتها پیش مشاغل خانوادگی شما ورشکست شده و اکنون درباره مدیریت هتل اطلاعات کافی ندارید. پس همه چیز را از ابتدا شروع کنیدو هتل زیبایی بسازید. درباره کسب و کار هتل دست اول اطلاعات کسب کنید. از مهارت های ساختمان ، تزئین ، باغبانی و طراحی خود استفاده کنید تا مکان قدیمی و پوسیده را به یک هتل ۵ ستاره لوکس تبدیل کنید!

دانلود Hidden Resort 0.9.34 - بازی سرگرم کننده تفرجگاه مخفی اندروید

نیازی به یادگیری کنترلهای خاص یا تسلط بر هر محیطی نیست. فقط مکان تفریحی جدید را باز کنید ، اشیاء پنهان را از لیست جستجو کرده و روی آنها ضربه بزنید! می توانید زوم و بزرگنمایی کنید تا موارد پنهان بهتر مشاهده شود! برای کشف سرنخ های لازم و پیشرفت به سطح بعدی ، چشمان خود را روی جزییات باز کنید! Hidden Resort مطمئناً مورد علاقه طرفداران بازی های اشیاء پنهان و داستان نوسازی قرار گرفته است!

پس از اتمام موفقیت آمیز صحنه شی پنهان ، کلید ساخت ساختمانهای جدید هتل را بدست می آورید. املاک خانوادگی را به دلخواه خود با انواع بناها و اشیاء تزئین و طراحی کنید! اگر از طرفداران بازی های شیء پنهان و طراحی خانه هستید ، بازی Hidden Resort یک بازی عالی برای شما خواهد بود! گرافیک رنگارنگ ، سطوح هنری و ملاقات با شخصیت های سرزنده و یک داستان داغ از جمله دلایل موفقیت این بازی محسوب می شود.