Boris and the Dark Survival عنوان یکی از بازیهای جذاب اندرویدی است که در سبک ماجراجویی عرضه شده و توانسته مورد استقبال بازیکنان بسیاری قرار گیرد. در اینجا قرار است به عنوان شخصیت یک گرگ به نام بوریس دست به ماجراجویی زده و از حقایق پشت پرده ی استودیوی متروکه ای با خبر شوید. حال که بوریس برای یافتن مواد غذای موردنیازش دچار مشکل شده، پا به استودیوی متروکه ای گذاشته که هیولای تاریکی در آن پنهان شده است. شما باید در تمام قسمت های استودیوی کارتونی متروکه جستجوی کنید تا لوازم مورد نیاز بوریس را شکار کنید.

دانلود Boris and the Dark Survival 1.13 - بازی بوریس در تاریکی اندروید
تو در این ساختمان تنها نیستی! Ink Demon هیولا در هر نوبت شما را گیر می اندازد. پس مراقب باشید صدای قلب تپش خود را بالا نبرید و توجه او را به خود جلب نکنید. به جای امن بروید و تمامی آیتم های لازم را بردارید و مواد غیرضروری را رها کنید. میزان استقامت و انرژیتان را از نمودار داخل صفحه مشاهده کنید و نگذارید انرژیتان تمام شود.
از بخش پشت پرده استودیوهای Joey Drew پرده برداری کنید زیرا بوریس روی شما حساب می کند. از دیو داخل ساختمان پیشی بگیرید یا قربانی بعدی او شوید. کنترل هایی لمسی موجود در صفحه کار را ساده تر میکند و باعث می شود روی آیتم های سوییچ کنید. جزییات را از نمای بالا نگاه کرده و متوجه جزییات پنهان در تاریکی شویدو بااستفاده از نور چراغ قوه به سمت قسمت های جدید بروید.