MARVEL Super War نام سری جدید بازی استراتژیک مارول است که توسط دو استودیوی بازیسازی مطرح به نام Marvel و NetEase Games طراحی و در گوگل پلی عرضه شده است. در این بازی مانند گذشته باید جهان و کهشکان را از دست نیروهای متجاوز نجات دهید. برای اینکار لازم است از میان انواع قهرمانان و شخصیت های قدرتمند بازی مارول یکی را انتخاب کرده و دست به نبردهای استراتژیکی با سایر بازیکنان بزنید.

این نسخه بازی یکی از پویاترین، چشم نوازترین ​​جهان مارول را در صفحه نمایش کوچک ارائه می دهد. پس آماده اکتشاف امکانات بیشتر شوید. ابتدا از میان شخصیت های مختلف که هرکدام دارای مهارتها و قدرتهای منحصربفرد هستند، یکی را انتخاب کرده و سبک دلخواهتان را بسازید. قهرمانانی مانند Iron Man vs. Captain Marvel، Spider-Man vs Deadpool، X-Men vs. Avengers را در نبردهای زمان واقعی Epic 5v5 همراهی کنید.

دانلود MARVEL Super War 3.23.0 - بازی استراتژیکی سوپر جنگ مارول اندروید
به همراه دوستان خود تیم ساخته و ترکیب نهایی خود را تشکیل دهید. از کنترل های لمسی استفاده کرده و قهرمان خود را در نبردها هدایت کنید. همچنین از مبارزات عادلانه و گیم پلی متعادل که باعث میشود با حریفانی در حد و اندازه خود بجنگید، لذت ببرید. شما باید اعتبار و دستاوردها را با مهارت و پشتکار بدست آورده و از هیجان مبارزه با بهترین حریفان لذت ببرید. اکنون وقت آن رسیده تا نسخه جدید بازی را نصب کرده و نبردهای آنلاین را در هر زمان و هر مکان تجربه کنید. با دوستان خود تیم ایجاد کنید ، تیم رویایی خود را جمع کنید و با هم به Marvel MOBA سفر کنید.