در بازی آشپزی Cooking Stars فرصت این را دارید که مهارتهای آشپزی و رستوران داری خود را به معرض نمایش بگذارید. انواع غذاهای خوشمزه همچون همبرگر ، سوشی ، پیتزا ، کیک ، بستنی و صدها وعده غذایی خوشمزه دیگر را با استفاده از دستور العمل هایی از سراسر جهان تهیه کرده و آنها را به مشتریان بفروشید. تبدیل به یک سرآشپز و پیشخدمت حرفه ای شوید و در این راه مشهور شوید. آشپزخانه خود را مدیریت کرده و وعده های غذایی را به مشتریان بی نظیر سرو کنید.

دانلود Cooking Stars v2020.3.5536 - بازی پخت و پز اندروید
از میان صدها نسخه برای آشپزخانه ، رستوران و محصولات داخلی، طرح خود را انتخاب کنید. علاوه بر آشپزی و تهیه غذا باید نوشیدنی ها ، میوه و سبزیجات ، گریل و سرخ کردنی و بسیاری موارد دیگر را به روز کنید و ابزار لازم را خریداری کنید. البته فراموش نکنید که برای جلب مشتری های بیشتر ، رستوران خود را تزئین کنید!

تقویت کننده های جالب و موثر آشپزی نیز وجود دارند که سرعت عمل و مهارت شما را بالا می برند. همچنین انواع رستوران ها و کافه های منحصر به فرد در انتظار شما هستند تا بتوانید کافه، سوشی بار، رستوران و سایر مغازه های دلخواهتان را باز کنید. برای افزایش هیجان بازی بهتر است با دوستان خود رقابت کنید و موفقیت های خود را به اشتراک بگذارید. در مسابقات و دوئلها رقابت کنید!