Hotel Transylvania Adventures نام بازی جالب و سرگرم کننده اندرویدی است که شما را وارد ماجراهای هتل معروف ترانسیلوانیا می کند. اگر طرفدار بازی های ماجراجویی هستید این بازی شما را بسیار سرگرم خواهد کرد. داستان از این قرار است که Mavis به طور تصادفی گرگ Pup های بدبخت را آزاد کرده و آنها در هتل پرسه می زنند. اکنون باید به او کمک کنید تا به دنبالشان برود! در این بازی سرگرم کننده پر از هیولاها ی مختلف به او کمک کنید تا فرار کند ، از روی موانع پرش کند و گرگ پوپس را پیدا کند و آسیب هایی را که به هتل ترانسیلوانیا رسیده را ترمیم کند.

این بازی بر اساس سریال های تلویزیونی Sony Pictures Animation طراحی شده و شما را با شخصیت های موجود در این هتل همراه می سازد. عمه لیدیا از آزادی گرگ ها ناراحت است و شما برای کاهش یافتن مجازاتتان باید سریعتر گرگ را پیدا کنید تا از آسیب های بعدی جلوگیری کنید.

دانلود Hotel Transylvania Adventures 1.3.7 - بازی ماجراهای هتل ترانسیلوانیا اندروید

از میان ساختمان ها عبور کنید و اتاقهای مخفی را پیدا کنید! هر شخصیت اتاق خودش را دارد که فقط او می تواند از داخل اتاق عبور کند! با جمع آوری سکه ها در هنگام اجرا، هزینه های لازم برای نوسازی هتل را پرداخت کنید. برای تکمیل تمام اهداف ، سطوح طی شده را دوباره پخش کنید. هتل را نوسازی و تزئین کنید. با پیشرفت شما ، از طبقه های جدید و اتاق های جدید رونمایی می شود و اینکه از راهکارهای عاقلانه هنگام اجرا و پرش استفاده کنید تا راه خود را از اتاقهای پیچ و خم مانند پیدا کنید!