بازی Taxi Sim 2020 در واقع شما را در زندگی یک راننده تاکسی قرار می دهد تا بتوانید سوار بر انواع تاکسی ها شده و مأموریت های رانندگی را به عنوان تاکسی خصوصی کامل کنید . ماشین مورد علاقه خود را از بین انتخاب بیش از ۳۰ وسیله نقلیه شگفت انگیز انتخاب کنید ، به طوری که هر هفته ماشین های جدید بیشتری اضافه می شوند. پس به شهرهای بزرگی مانند نیویورک ، میامی ، رم یا لس آنجلس بروید و شیوه رانندگی خود را با انواع مختلف مشتری تنظیم کنید، برخی مسافران عجله دارند و باید سریع رانندگی کنید در حالی که دیگران از رانندگی خطرناک وحشت دارند.

بهتر است کار رانندگی تاکسی خود را با اتومبیل های معمولی شروع کنید و سپس اتومبیل های لوکس ، اتومبیل های ورزشی و سوپراسپرت ها را بخرید. در نهایت اتومبیل های بهتری خریداری کنید تا بتوانید مشتری VIP را انتخاب کنید و برای هر مأموریت درآمد بیشتری کسب کنید. هر اتومبیلی که خریداری می کنید هم در حالت تاکسی و هم در حالت تاکسی شخصی قابل بازی است.دانلود 1.3.5 Taxi Sim 2022‏ - بازی شبیه سازی تاکسی سیم 2022 اندروید

از این گرافیک و محیط های خیره کننده در این تجربه رانندگی در جهان لذت ببرید. عابران پیاده هنگام باران چتر باز می کنند و صدها شیء غیر قابل تخریب وجود دارد ، تراکم واقعی اتومبیل ها و افراد در پیاده رو وجود دارد که این باعث میشود تا احساس کنید مانند یک راننده تاکسی واقعی با کنترل ها و صداهای واقعی در تماس هستید. همچنین باید در حالت شغلی راه خود را باز کرده و تا رسیدن به بالاترین سطح کار کنید ، در Free Roam رانندگی کنید و با دوستان خود در حالت چند نفره آنلاین بازی کنید.