Robot Assassin: Bullet Fight نام یک بازی اکشن و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Funny Game Studios است که شما را برای نبرد با یک سری از قهرمانان رباتی فرا می خواند. این یک افسانه جنگ است که توسط شما نوشته می شود. روز رستاخیز فرا رسیده و در مواجهه با حملات نیروهای شیطانی گرفتار شده اید. پس کنترل شخصیت خود را به دست گرفته و انواع مهارت های شگفت انگیز را جمع کنید. برای شکست دادن دشمنان باید تجهیزات خود را ارتقا دهید تا به یک قاتل افسانه ای تبدیل شوید. زیرا موج های بی پایان دشمنان هرگز تمام نمی شود. به یاد داشته باشید در هر مرحله تنها یک بار می میرید و در صورت شکست تنها راه این است که همه چیز را دوباره شروع کنید! پس خیلی مراقب باشید شکست نخورید!

دانلود Robot Assassin: Bullet Fight 2.15 - بازی اکشن قاتل رباتی اندروید
برای انجام بازی کافیست روی کاراکترهای موجود در صفحه ضربه بزنید و یا اسلاید کنید. انگشت خود را رها کنید تا حمله کنید ، با یک عمل ساده از یک نبرد هیجان انگیز لذت ببرید. وجود آیتم های تصادفی ، بسیاری از تجهیزات و مهارت های منحصر به فرد باعث می شود که هر ماجراجویی یک تجربه کاملاً جدید باشد. هزاران هیولا که هرگز دیده نشده است را ملاقات کنید و از روی نقشه پیشروی کرده و بر انواع سطوح چالش انگیز و موانع موجود، غلبه کنید.

با انواع شخصیت های داستان روبرو می شوید که منجر به تصمیم گیری های مختلف می شود. با انجام انتخاب های مختلف به نتایج متفاوتی می رسید.

این که آیا شما یک تیرانداز یا کماندار هستید ، Robot Assassin: Bullet Fight چالشی است که برای شما آماده است. این یکی از بهترین بازی های تیراندازی است. هرگز یک لحظه کسل کننده در آن وجود نداشته و در سراسر آن باید مشغول نبرد با دشمنان شرور شده و اینگونه تبدیل به یک استاد تیراندازی شوید.