Alpha Guns 2 نام اثری جذاب و پرطرفدار در سبک اکشن است که توسط استودیوی بازیسازی Rendered Ideas بصورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. به آینده خوش آمدید ، جایی که شما را در نقش یک سرباز قهرمان قرار می دهد. اکنون قهرمان ماکس برگشته است و باید در نقش او سطوح بسیار هیجان انگیزی را پشت سر بگذاری و با انواع دشمنان از جمله انواع مختلف کارفرمایان قوی روبرو شوید. با این حال مراقب باشید ، دشمنان و رئیس ها تجهیزات جدیدی به دست آورده اند. در این بازی تیراندازی ، دشمنان و کارفرمایان همه جا هستند و شما یک سرباز آلفا هستید که باید همه را از این ضرب وشتم بزرگ محافظت کند!

یک قهرمان باشید و جهان را در Alpha Guns 2 نجات دهید که در آن می توانید تمام دشمنان مختلف مانند تانک ، هواپیماهای بدون سرنشین ، کارفرمایان قدرتمند ، پیامکها و موارد دیگر را یافته و شلیک کنید. آنها اسلحه های بسیاری دارند که می توانند از آنها مانند تفنگ ، نارنجک ، موشک انداز ، اسلحه لیزری و سایر سلاح های خطرناک استفاده کنند.

دانلود Alpha Guns 2 v310.0 - بازی اکشن اسلحه های آلفا 2 اندروید

شما در Alpha Guns 2 با دشمنان مسلح مختلفی برخورد خواهید کرد ، بنابراین قبل از نزدیک شدن با اسلحه های سنگین ، اسلحه های گسترده و موارد دیگر آنها را شلیک کنید! به یاد داشته باشید یک سرباز آلفا ، اسلحه هایی را در راه خود انتخاب کنید تا مهمات اضافی به دست آورید!
گیم پلی بازی کلاسیک و وجود انواع سطوح چالش برانگیز و اعتیاد آور باعث می شود که نوع جدیدی از بازیهای تیراندازی را در اسمارت فون خود تجربه کنید. با بسیاری از کارفرمایان و تانک ها برای جنگیدن روبرو شده و از کنترل های لمسی برای مقابله با آنها کمک بگیرید. همچنین گرافیک شگفت انگیز ، موسیقی جالب و صدا نسبت به نسخه اول بازی باعث افزایش جذابیت آن شده است. این بازی تیراندازی دارای یک گیم پلی جنگ جهانی اکشن است که البته یادگیری آن آسان اما دشوار است! سعی کنید با سایر بازیکنان در تابلوی و با دستاوردها رقابت کنید تا به همه افراد بهترین نشان دهید.