Rocket Star از جمله بازی های سرگرم کننده و کلیکی است که شما را در نقش یک مدیر کارخانه و سرمایه دار بزرگ قرار میدهد. در اینجا باید مدیریت کارخانه ی تولید سفینه تان را برعهده گرفته و با ضربه زدن روی صفحه نمایش پول در بیاورید. گیم پلی بازی بسیار ساده بوده و بدون نیاز به اینترنت می توانید آنرا اجرا کنید. حتی در زمانهایی که وارد بازی نیستید پول درآورده و درآمد خود را صرف انجام تحقیقات و ساخت پیشرفته ترین فضاپیما ها کنید تا در نهایت روزی بتوانید روی ماه و مریخ و زحل قدم بگذارید.
در این بازی بدون دیتا باید مرکز فضایی خود را مدیریت کنید و سیستم تولید فضاپیما را تقویت کنید ، تحقیقات محرمانه را کامل کرده و موشک های خود را به سمت ستاره ها بفرستید.تیم شما موشک های پیشرفته ای را ایجاد می کند تا شما در زمینه فناوری های جدید تحقیق کنید و سفینه های زیادی را برای کشف سیارات جدید راه اندازی کنید! مدیریت منابع و خودکار سازی کارها برای به حداکثر رساندن درآمد پول و راه اندازی کشتی های بیشتر از وظایف مهم شما در طول بازی است.
دانلود Rocket Star v1.53.0 - بازی ساخت سفینه فضایی برای اندروید
در این بازی شبیه سازی سرگرم کننده ، چالش برانگیز ترین ماموریت ها در انتظار شما هستند! برای تبدیل شدن به یک سرمایه دار بزرگ و قدم گذاشتن بر روی ماه ، مریخ ، مشتری ، زحل و فراتر از آن ، کارخانه بیکار شما باید سود زیادی کسب کند و فضاپیماهای زیادی را بدست آورد. اگر از دوستداران این نوع گیم هستید اکنون تلاش برای ساختن موشک را شروع کرده و جهان را کشف کنید!