Chef Rescue یکی از بازیهای جذاب در سبک رستوران داری و آشپزی است که بیشتر از هر چیز شما را در زمینه مدیریت زمان به چالش میکشد. در این بازی سرگرم کننده باید مشغول تهیه انواع غذاها شده و تمام تجربیاتی که از سایر بازیهای رستوران داری آموخته اید را به کار بگیرید. علاوه بر اینکه سرگرم پخت و پز در آشپزخانه تان هستید باید حواستان به زمان سپری شده نیز باشد و هم اینکه بر میزان رضایت مشتریان بیفزایید. به همه نشان دهید که هیچ سرآشپزی مانند شما در بازی رستوران داری با استعداد نیست. برای موفقیت در این بازی آشپزی ، بهتر است وسایل آشپزی خود را ارتقا دهید. سود هر رستوران را ذخیره کرده و آماده شوید تا چالش های جدیدتری را ​​تجربه کنید که استعداد بازی های آشپزخانه شما را در معرض آزمایش قرار دهد!

دانلود Chef Rescue 2.9.8 - بازی مدیریت رستوران برای اندروید

پیچیده ترین دستور العمل های موجود در منوی این بازی غذایی را آماده کنید و به همه نشان دهید که از پس تهیه همه نوع غذایی بر می آیید. شاید داستان موفقیت شما باعث شود و حتی آشپزانی که در سایر بازی های سرآشپزها شرکت می کنند می خواهند نکاتی را از شما دریافت کنند تا تکنیک های شبیه ساز پخت و پز خود را بهبود ببخشند! به یاد داشته باشید که باید در این بازی تند و سریع و کارآمد باشید! برای تهیه هر غذای با کیفیت غذاهای بین المللی از هر آشپزخانه در رستوران درجه یک استفاده کنید!

لطفا توجه داشته باشید این بازی رایگان است ، اما شامل مواردی است که می توانید با پول واقعی خریداری کنید. برخی از ویژگیها و موارد اضافی ذکر شده در توضیحات نیز ممکن است برای پول واقعی خریداری شوند. سرآشپزهای شما روی شما حساب می کنند و دیگر وقت تلف کردن وجود ندارد پس همین حالا در یک بازی رستوران خوشمزه آشپزی کنید!