Winter Survival:after the last zombie war نام یک بازی اکشن و تلاش برای بقا در اوضاع آخرالزمانی است. گرچه نمونه های بسیاری در این سبک عرضه شده است اما در اینجا شاهد شرایط بحرانی در فضای آخرالزمانی مربوط به قرون وسطا هستیم و سلاح ها و لباس های مربوط به آن دوران را خواهیم دید و علاوه بر اینها فصل سرد زمستان نیز فرارسیده و برف و بوران چالش های بسیاری برای شما ایجاد می کند.

داستان از این قرار است که زمستان سرد و سختی فرا رسیده و گروه بسیاری از مردم به زامبی های قاتل تبدیل شده اند و شما یکی از بازماندگان هستید. حال باید بر شرایط دشوار مانند گرسنگی، تله ها زامبی ها و همچنین تمام بلاهای طبیعی احتمالی غلبه کنید. سعی کنید تا سایر افراد بازمانده را جمع کنید و یک قبیله برای خود بسازید تا در برابر حملات مرگبار میلیون‌ها یا حتی چند ده میلیون زامبی خطرناک آماده شوید. یک اردوگاه کامل و مجهز بنا کنید برای یافتن ابزار و وسایل مورد نیازتان دست به سفر زده و کالاهای لازم را با خود بیاورید. البته در نظر داشته باشید که کوله‌پشتی تان دارای محدودیت است بنابراین ابزار غیرضروری را همراه خود حمل نکنید.

دانلود 0.1.3 Winter Survival:after the last zombie war‏ - بازی اکشن بقاء در زمستان اندروید

در بازی Winter Survival:after the last zombie war بر خلاف نمونه های دیگر خبری از سلاح های مرگبار و تفنگ های شکاری نیست و شما مجهز به چاقو و سلاح های سرد هستید و مانند افراد قرون وسطایی باید از خود دفاع کنید . هر شخصیت در این بازی ویژگی های اصلی خود را دارد پس باید مراقب گرسنگی تشنگی دمای بدن میزان انرژی و میزان سلامتی تان باشید زیرا در صورت تمام شدن یکی از آنها ممکن است از بین بروید. برخی از غذاها می تواند انرژی شما را افزایش داده و برخی نیز برایتان مضر خواهد بود پس دقت کنید و در این ماجراجویی در جستجوی اژدها باشید زیرا این قوی ترین سلاح برای پیروزی در این نبرد سهمگین است !