در بازی مهیج و فوتبالی Football Manager 2020 Mobile قرار است به عنوان یک مربی این فصل فوتبال را مدیریت کنید. پس با زحمت تیم رؤیایی خود را بسازید ، عناوین قهرمانی زیادی کسب کنید و در حالی که می خواهید راه خود را برای رسیدن به اوج باز کنید آنرا در هر کجا و هر زمان که بخواهید اجرا کنید. این بازی با داشتن بیش از ۶۰ لیگ از ۲۱ کشور برتر فوتبال شما را با مهارتهای دنیای فوتبال آشنا می سازد. شما باید برای یک ماجراجویی در خارج از کشور تصمیم بگیرید؟

اولین قدم برای شما انتخاب باشگاه خوب است. آیا شما یک تیم آشنا با موفقیت را انتخاب می کنید یا یک تیم ضعیف که نیاز به یک جهت جدید برای رسیدن به پیروزی دارد؟ تصمیم شماست. بهترین بازیکنان جهان در جیب شما هستند تا از میان بزرگترین بانک اطلاعاتی بازیکن جهان به انتخاب بپردازید و یک تیم با استعداد از برندگان جمع کنید. زمین تمرین جایی است که شما آنها را به ستاره های بزرگ تبدیل می کنید.

دانلود Football Manager 2022 Mobile 13.3.2 - بازی ورزشی مدیریت فوتبالی 2022 اندروید
با انتخاب بهترین بازیکنان از سراسر جهان تیم رویایی خود را ساخته و در لیگ‌های مختلف به رقابت بپردازید و شما به عنوان سرمربی و مدیر تیم مادرید لباس و فرم ظاهری بازیکنان را تغییر داده و سبک و سیاق خود را در نوع چیدمان و تاکتیک های تیمی اجرا کنید. همه چیز به گونه ای با طراحی شده که با مسابقات واقعی تطابق داشته باشد به عنوان مثال قادرید بازیکنان مطرح را به استخدام تیمتان در آورده و یا بازیکنان که استعداد بیشتری دارند ولی ناشناس مانده اند را برای تیم ملی دعوت کنید. در این نسخه از بازی تعداد زیادی از پیشرفت ها ، روان سازی ها و اصلاحات اضافه شده تا به بهتر شدن نسخه موبایلی کمک می کنند.