در بازی Soccer Star 2020 Football Cards قرار است یک بازی جدید فوتبالی را تجربه کنید که در آن با مراحل کامل پیشرفت یک بازیکن آشنا می شوید. فصل جدید رقابت ها آغاز شده است و شما فرصت دارید تا این بازی فوتبال را بارگیری کنید و ماجراجویی خود را در دنیای فوتبال به عنوان یک بازیکن حرفه ای فوتبال شروع کنید.در اینجا قادر خواهید بود در تمام لیگ های فوتبال در سراسر جهان بازی کنید و اگر در ردیف یک فوتبالیست خوب قرار بگیرید ، از طرف تیم ملی فوتبال فراخوانده می شوید تا حتی به مسابقات جام جهانی و مسابقات بین المللی بروید!

ابتدا شما باید در یک تیم کوچک از یک لیگ فوتبال کوچک شروع کنید اما اگر گل های مهمی بزنید و در قهرمان تیم فوتبال خود سهیم شوید ، توسط تیمهای مهم فوتبالی یک لیگ بالاتر استخدام می شوید. بنابراین بازی های خود را شروع کنید و سعی کنید قهرمان هر مسابقه در این داستان فوتبال باشید! وارد زمین فوتبال شوید و با هم تیمی های خود بازی کنید تا پیروزی و پیروزی در لیگ فوتبال را بدست آورید ، از کارت های فوتبال برای بهبود بازیکن خود استفاده کنید و مهارت های خود را در هر روز مسابقه آموزش دهید تا فوتبالیست بهتر شوید. با پایان یافتن هر مسابقه فوتبال ، می توانید با هم تیمی های خود به کازینو بروید یا می توانید کالاهای لوکس زیادی را برای بهبود وضعیت اجتماعی خود خریداری کرده و فرصت های بیشتری را برای امضای یک اسپانسر بدست آورید.

دانلود Soccer Star 2024 Football Cards 1.27.2 - بازی فوتبال کارتی 2024 اندروید

کارتهای مختلف فوتبال مختلفی وجود دارد و هرکدام در بازیکن خود تأثیر متفاوتی دارند: برای بهبود قدرت ، سرعت ، قدرت ، تکنیک و ضربات آزاد ، کارت هایی برای دسترسی به مربیان فوتبال برای پیدا کردن تیم های فوتبال بهتر ، کارت هایی با مربیان شخصی پیدا خواهید کرد ، کارت هایی برای بازی با سطح بالاتر در هر مسابقه فوتبال یا کارت هایی با تاکتیک های تهاجمی و دفاعی خواهید داشت تا در هر مسابقه فوتبال برتری ایجاد کنید.