Soccer Cup 2020 نام یک بازی فوتبالی فوق العاده است که میتواند تا ساعتها شما را درگیر خود کند. در واقع جام حذفی فوتبال ۲۰۲۰ اینجاست و با نصب بازی میتوانید در هرجا که هستید از جو فوتبال لذت ببرید. از حال و هوای رقابت های روسیه لذت ببرید! به دیگر کشورها نشان دهید که تیم برتر روی کره زمین کدام است، و جام ملی را از آن خود کنید!

این بازی زیبا را که با واقعیت‌پردازی بی‌نظیری ساخته شده است با تمام وجود لمس کنید! در جام حذفی فوتبال ۲۰۲۰ سطح مهارت فردی هریک از بازیکنان، سبک بازی و حرکات آنها با تمرکز دقیق بر جزئیات، در بازی منعکس شده است. برای شروع کافیست یکی از تیم‌های مورد علاقه‌تان مثل آرژانتین، اسپانیا یا برزیل را انتخاب کنید، یا به یکی از تیم‌های رده پایین‌تر کمک کنید که به مقام اول دست یابند!

دانلود Soccer Cup 2024 1.22.2  - بازی ورزشی جام حذفی فوتبال اندروید

سه حالت‌ برای اجرای بازی وجود دارد که از جمله : فصلی که در آن باید تیم‌تان را در خلال کل فصل تا رسیدن به افتخار در لیگ رهبری کنید. مسابقات قهرمانی که در آن باید به بهترین تیم جهان تبدیل شوید، روسیه را فتح کنید و تاریخ‌ساز شوید. در حالت تمرینی نیز باید به تقویت مهارت‌هایتان بپردازید. همچنین حالت کاملاً جدید CARRER – برای تکمیل ده‌ها مرحله پرچالش وجود دارد که از جمله “Floor is lava”، “Wall of death” و دیگر مراحل را تکمیل نمایید. روشی جذاب برای ارتقای مهارت‌های خود و آمادگی برای فوتبال واقعی که در آن میتوانید روی نقاط ضعف و قوت بازیکنان تمرکز کنید. حرکات طبیعی بازیکنان، پاس‌کاری دقیق و تاکتیک‌های ریز موجب رقم زدن تجربه‌ای واقعی از این بازی زیبا در تلفن شما می‌شود!