در راستای افزایش امنیت سامانه‌های بانکی و کاهش مخاطرات مربوط به رمز دوم کارت‌های بانکی در تراکنش‌های اینترنتی، اپلیکیشن رمزساز (ارس) در بانک دی راه اندازی شده است. با نصب و فعالسازی اپلیکیشن رمزساز (ارس) بر روی تلفن همراه خود، می‌توانید در درگاه‌های غیرحضوری (درگاه پرداخت اینترنتی، اینترنت بانک، همراه بانک و …) به جای رمز دوم ایستای کارت، از رمز دوم یکبار مصرف که از طریق اپلیکیشن ارس دریافت می‌کنید استفاده نمایید. مدت اعتبار رمز تولید شده توسط اپلیکیشن ارس محدود است (یک دقیقه) و امکان استفاده مجدد از آن وجود ندارد. با توجه به نوع گوشی خود، می‌توانید اپلیکیشن ارس را از طریق لینک‌های زیر دریافت و نصب نمایید.

توجه:

  • پس از نصب اپلیکیشن ارس جهت فعال سازی آن ، وارد سامانه اینترنت بانک دی شوید و از منوی کارت ، گزینه << فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف کارت >> را انتخاب نمایید.
  • در صورتی که نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک دی را در اختیار ندارید ، جهت فعالسازی اپلیکیشن ارس به همراه مدارک هویتی به یکی از شعب بانک دی مراجعه نمایید.
  • در هنگام فعالسازی اپلیکیشن ارس نیاز به ارتباط تلفن همراه با اینترنت وجود دارد اما پس از آن ( برای تولید رمز ) نیازی به اینترنت نیست.