برنامک رمز ساز بانک سرمایه برای انجام تراکنش های اینترنتی کاربرد دارد و با کمک آن میتوان رمزهای پویا ایجاد نمود. برنامک “رمزساز سرمایه” جهت تولید رمز یکبار مصرف اینترنت بانک، رمز دوم یکبارمصرف کارت و رمز اول یکبارمصرف کارت ارائه گردیده است و استفاده از آن امنیت اینترنت بانک، خدمات حضوری و غیرحضوری کارت را افزایش داده و احتمال سوء استفاده از آن را به حداقل می ‌رساند. به منظور استفاده هر چه بهتر از برنامه، لطفا راهنمای آن را به دقت مطالعه نمایید.

دانلود 3.3.12 رمز ساز سرمایه – برنامه ساخت رمز یکبار مصرف بانک سرمایه

نکات قابل توجه:

  1. جهت فعالسازی برنامه رمزساز و استفاده از آن برای دریافت رمز یکبارمصرف ورود به اینترنت بانک، از طریق رمز ایستا که از یکی از شعب بانک دریافت نموده اید وارد اینترنت بانک شده و از طریق منوی تنظیمات اینترنت بانک و مطابق با فایل راهنمای برنامه نسبت به فعالسازی رمزیکبارمصرف خود اقدام نمایید.
  2. جهت فعالسازی برنامک رمزساز و دریافت رمز یکبارمصرف ورود به اینترنت بانک و رمز دوم یکبارمصرف کارت، می توانید پس از نصب برنامه ، با داشتن رمز ورود به اینترنت بانک سرمایه، وارد اینترنت بانک شده و در بخش تنظیمات شده مطابق با فایل راهنما نسبت به فعالسازی رمز دوم یکبارمصرف خود اقدام نمایید.

دریافت نسخه IOS از هر دو لینک زیر امکان پذیر است:

  1. لینک اول
  2. لینک دوم

پس از نصب برنامه از طریق لینک اول یا لینک دوم، می بایست در قسمت

Setting –>General–>Profile &DeviceManagement

فایل مربوطه را انتخاب و بر روی گزینه Verify And Trust کلیک نمایید.