پس از معرفی برنامه همراه بانک ملت اکنون برنامه رمزنگار این بانک را برای انجام پرداخت های اینترنتی پیشنهاد می کنیم. با نصب برنامه رمز پویا بانک ملت قادرید رمزهای یکبار مصرف و پویا بسازید تا از این طریق امنیت پرداخت های الکترونیکی خود را بالا ببرید. این رمز ها پس از طی ۶۰ ثانیه فاقد اعتبار بوده و از این جهت ایمنی پرداخت ها را افزایش میدهند.

در این رستا نیز بانک ملت به منظور محافظت و صیانت از دارایی های مشتریان، حفظ محرمانگی اطلاعات کارت های صادره این بانک و آسودگی و ایجاد آرامش خاطر هنگام انجام تراکنش های مالی غیر حضوری مبتنی بر کارت، خدمت جدید سامانه رمزنگار ملت را ارائه نموده است.‌ این سامانه با محوریت استفاده از اپلیکیشن (نرم افزار موبایلی) و سرویس پیامک طراحی و پیاده سازی شده است.

دانلود رمزنگار ملت Ramznegar 1.7 - دریافت رمز پویا بانک ملت

با بهره برداری از سامانه مذکور توسط مشتریان امکان تولید رمز‌های پویا‌ و یکبار مصرف در تراکنش های مبتنی بر رمز دوم‌ انواع کارت‌های بانک ملت (بجز کارت‌های هدیه ملت)، فراهم خواهد شد. لازم به توضیح است رمزهای تولیدی برای مدت زمان ۶۰ ثانیه معتبر بوده و پس از آن دیگر قابل استفاده نمی‌باشند. پس از این زمان کاربر باید مجدداً نسبت به اخذ رمز یکبار مصرف جدید اقدام نماید. این امر باعث می‌شود حتی در صورت افشای رمز فوق، متخلفان نتوانند از آن سوء استفاده نمایند.

نحوه فعال سازی و استفاده از سامانه رمز نگار ملت – Ramznegar :

۱٫دانلود رمزنگار ملت (لینک های پایین صفحه)
۲٫مراجعه به یکی از دستگاه های خود پرداز یا پایانه بانکی غیر نقد بانک استفاده از منوی تغییر رمز و خدمات رمز پویا، فعال سازی سامانه رمز نگار ملت- اپلیکیشن، ارسال کد فعال سازی
۳٫ورود کد فعال سازی به سامانه و تعیین رمز اپلیکیشن
۴٫افزودن کارت/ کارت های بانک ملت به سامانه رمزنگار ملت
۵٫دریافت رمز دوم یک بار مصرف از سامانه رمز نگار ملت

ویژگی های مهم سامانه موبایلی رمز نگار ملت : 

• علاوه بر امکان استفاده از رمز پویای دوم در تراکنش‌های متکی به رمز دوم، امکان بهره مندی از دریافت رمز پویای اول جهت استفاده در ابزارهای مرتبط (نظیر خودپرداز، کارتخوان فروشگاهی) با استفاده از اپلیکیشن مذکور وجود دارد.
• فرآیند نصب و راه‌اندازی سامانه موصوف به دور از پیچیدگی و با سهولت انجام می شود.
• امکان استفاده از اثر انگشت جهت ورود به اپلیکیشن وجود دارد.
• امکان تنظیم سقف مبلغ تراکنش هنگام استفاده از رمز پویا در سامانه پیش بینی شده است.

نحوه فعال سازی و استفاده از سامانه رمز نگارملت – نسخه پیامکی :

۱٫مراجعه به یکی از دستگاه های خود پرداز یا پایانه بانکی غیر نقد بانک استفاده از منوی تغییر رمز و خدمات رمز پویا، فعال سازی سامانه رمز نگار ملت- نسخه پیامکی

۲٫نمایش شماره همراه و تأیید در صورت صحت شماره نمایش داده شده

۳٫ارسال پیامک فعال سازی و راهنمای سامانه از سوی بانک ملت

۴٫ارسال پیامک  چهار رقم آخر کارت بانکی فعال شده به شماره ۳۰۰۰۳۳۰۳ جهت دریافت رمز پویا

۵٫ارسال پیامک رمز ۷ رقمی یکبار مصرف از طرف بانک با سرشماره Bank Mellat روی تلفن همراه شما

دانلود رمزنگار ملت Ramznegar 1.7 - دریافت رمز پویا بانک ملت

ویژگی های مهم سامانه پیامکی رمز نگار ملت :

• طراحی و بهره‌برداری از نسخه پیامکی سامانه رمز نگار برای مشتریان فاقد گوشی‌ هوشمند، یا مشتریانی‌که تمایلی به استفاده از خدمات فوق به صورت نرم افزار موبایلی ندارند، صورت پذیرفته است.
• مشتریان می‌توانند خدمات مربوط به سامانه‌های مذکور (سامانه اپلیکیشن- پیامکی) را به صورت همزمان فعال و از هرکدام که مایل بودند استفاده نمایند.