با فراگیر شدن خرید های اینترنتی نیاز به بستری برای انجام تراکنش ها بصورت ایمن و ساده است که در این راستا برنامه هایی مانند آپ و ۷۸۰ و برنامه سکه ارائه شده اند. با نصب برنامه آپ اندروید می توانید به سادگی و طی چند مرحله اقدام به خریدهای اینترنتی کرده و قبوض آب و برق و … را پرداخت کنید. یا حتی در کمپین های نیکوکاری و خیریه عضو شده و مبالغی را به عنوان کمک به سازمان ها هدیه دهید. با کمک آسان پرداخت قادرید شارژ سیمکارتهای اپراتورهای مختلف را خریداری کرده و یا قبض های مربوط به اداره مالیات و شهرداری را بپردازید.

دانلود برنامه آپ Asan Pardakht 6.8.0 نسخه جدید برای اندروید

هربار که از برنامه اپ برای انجام تراکنش های خود استفاده می کنید بر میزان امتیازات کیف پولتان افزوده شده و نیز شانس برنده شدن در جوایز و قرعه کشی های مختلف آپ را بدست می آورید. داشتن رابط کاربری ساده و سرعت و امنیت در هنگام تراکنش های مالی باعث شده تا میلیون ها کاربر ایرانی با دانلود برنامه آپ از این برنامه برای پرداخت صورت حساب های خود استفاده کرده و سهولت و آسانی در خریدهای اینترنتی را تجربه کنند.


نکات مهم در مورد این برنامه :
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد.
  • تمام خدمات بصورت رایگان ارائه داده میشود.
  • درصورت عدم دسترسی به اینترنت میتوانید از کد #۷۳۳* استفاده کنید.
  • هر روز با تکان دادن گوشی و استفاده خدمات برنامه می توانید امتیاز کسب کنید.
  • دریافت کردن کارمزدجهت گرفتن موجودی توسط بانکی انجام میشود که کارت شما را صادر کرده است نه آپ.
  • با رسیدن امتیاز های حاصل از تکان دادن گوشی و استفاده از خدمات به حد نصاب رسیده میتوانید شارژ رایگان تهیه کنید.
  • با نصب Asan Pardakht میتوانید از طریق کارت بانکهای مربوط به بانک‌ ملی ، ملت ، کشاورزی، سپه، اقتصاد نوین، بانک شهر، دی، انصار، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد، آینده، پست بانک، قوامین، سرمایه، ایران زمین، توسعه تعاون، بانک گردشگری، صنعت و معدن، سامان، رسالت، کوثر، خاورمیانه، پارسیان، تجارت، پاسارگاد، مسکن، رفاه کارگران، ملل، نور، توسعه و مهر ایران را برای پرداخت صورت حساب های خود انتخاب کنید.