گاهی برایتان پیش آمده که بخواهید یک فایل نصبی مخصوص اندروید را روی دستگاه خود نصب کنید اما متوجه شده باشید که فایل بصورت تکه تکه شده و بصورت زیپ شده قرار دارد. در این هنگام برای نصب برنامه نیاز به Split APKs Installer خواهید داشت تا عملیات نصب برنامه را بدون هیچ مشکلی انجام دهد. در واقع SAI برنامه ای برای نصب و صادرات APK های تقسیم شده است. برنامه هایی که از چندین APK تشکیل شده اند را بدون این برنامه به سختی میتوان نصب نمود.

 

دانلود 4.5 (Split APKs Installer (SAI - برنامه نصب فایل نصبی Apks برای اندروید

Split APKs Installer می تواند برنامه ها را با استفاده از API استاندارد Android ، با استفاده از دسترسی root یا استفاده از Shizuku نصب کند. این یک برنامه منبع باز است ، می توانید کد منبع را در repo GitHub آن دریافت کنید و البته توجه داشته باشید که SAI فقط پرونده های ارائه شده توسط کاربر را نصب می کند و مسئولیت رفتار آن برنامه ها نیست.
همچنین ممکن است که برخی از دستگاه ها / رام ها توسط SAI پشتیبانی نمی شوند ، این مربوط به اجرای بد API Android در ROM های گفته شده است و از سوی برنامه قابل نصب و اجرا نیستند. از آنجا که اکثر فایل های موجود در گوگل پلی و سایت های ارائه دهنده فایل های اندرویدی از این پس بصورت تکه تکه شده ارائه می شوند بهتر است همواره جدیدترین نسخه ی این برنامه ی چند مگا بایتی را روی دستگاهتان داشته باشید.