Apex Weather یکی از بهترین برنامه های پیش بینی وضع هوای مناطق مختلف دنیا می باشد که تا کنون موفق به جذب بیش از ۵۰ میلیون کاربر گوگل پلی شده است. یک برنامه ویجت محبوب هوا برای شما که میتوانید آنرا روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده و از گرافیک و نمودار های مختلف آن لذت ببرید. این ویجت هواشناسی در واقع یک برنامه دیجیتالی کامل و کاملاً قابل تنظیم و پیش بینی وضعیت هوا است. با این برنامه دماسنج می توانید پیش بینی های روزانه و ساعتی ، هشدارهای شدید هوا ، به روزرسانی های روزانه و ۷ روزه هوا را مشاهده کنید. همچنین ویدجتهای هواشناسی، ساعت هوشمند ، اخبار هواشناسی و هوای جهانی را دریافت کنید.

روش کار برنامه به این صورت است که جستجوگر دمای محلی و زمان واقعی آب و هوای منطقه فعلی کاربر را نمایش می دهد. این برنامه هواشناسی ساعت ، دمای هوا را بر اساس موقعیت فعلی شما نمایش می دهد. همچنین می توانید شهرهای بیشتری را به لیست شهر خود اضافه کنید تا در هر زمان بتوانید آب و هوای جهانی را بررسی کنید.

دانلود Apex Weather v16.6.0.6365.50191 - برنامه هواشناسی برای اندروید

با نصب این برنامه قبل از بیرون رفتن ، می توانید این برنامه رایگان آب و هوا را بررسی کنید تا برای تغییرات غیرمنتظره آب و هوا آماده شوید. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید دمای ساعت و احتمال باران را برای برنامه ریزی فعالیت های فضای باز خود بررسی کنید. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید پیش بینی های امروز و فردا (۷ روز پیش بینی هوا) را با این برنامه دما بررسی کنید. با استفاده از این برنامه دقیق گزارش وضعیت آب و هوا ، دیگر باران در باران گرفتار نخواهید شد! این برنامه آب و هوایی همچنین می تواند به یک ردیاب هواشناسی جهانی تبدیل شود و می تواند هشدارهای شدید هوا را برای شما ارسال کند تا به شما کمک کند در مورد تغییرات آب و هوایی آینده مانند رعد و برق ، موج گرما ، رعد و برق ، باران شدید و غیره آماده شوید.