NearEscape یک بازی ماجراجویی است که شما را وارد دنیایی پر از رخدادهای عجیب و غریب می کند. شما باید پا در دنیایی که توسط ویروس زامبی تخریب شده است گذاشته و مشغول کشف جزییات دقیق حادثه و نیز تلاش برای زنده ماندنتان کنید. در بازی NearEscape قهرمان اصلی در میانه شهر گم می شود و اتفاقات گذشته را به یاد نمی آورد. او بر اساس چند سرنخ شروع به بازیابی حافظه خود می کند. او از طریق این سفر خاطرات خود را از خود و خانواده اش به یاد می آورد و برخی حقایق بر او آشکار می شود.

در اینجا باید در یک دنیای جهان باز قدم گذاشته و از مناطق بزرگ فضای باز و ساختمانهای بی شماری که ساخته شده است دیدن کنید. تغییرات روز و شب، باران ، مه ، سایه های زمان واقعی و گرافیک خوب همه و همه دست به دست می دهند تا یک تجربه خوب از بازی اوپن ورد داشته باشید.

دانلود NearEscape 0.92.02 - بازی ماجراجویی فرار نزدیک اندروید

معدود بازماندگان با کشف کالاهای خود و تلاش برای زنده ماندن ، در هنگام وقوع جنگ از خود دفاع می کنند. زامبی های زنده شده توسط ویروس ها بسیار خطرناک هستند ، اما بینایی آنها ضعیف است و به صدا حساس هستند. آنها بی هیچ دلیل با زامبی ها بسیار دشمن هستند. زامبی های جهش یافته باید بسیار مراقب باشند.

برای پیشرفت در بازی بهتر است از راهرو مترو استفاده کنید ، یا می توانید برای عبور از موانع ، گلوله و بمبی درست کنید. یا ممکن است مجبور شوید با زامبی هایی که با شما همراه هستند مقابله کنید اما پناهگاه های امن در هر گوشه ای وجود دارد. اگر بتوانید غذا و آب تهیه کنید و ذهن خود را سالم نگه دارید ، می توانید با خیال راحت خانواده خود را ملاقات کنید. اما اگر نمی توانید از نبرد دوری کنید ، آماده ساختن یک سلاح قدرتمند باشید.