Dota Underlord نام یک بازی استراتژیک بسیار هیجان انگیز می باشد که در واقع عضوی از بازی های DOTA است که این بار به عنوان یک بازی جداگانه برای سیستم عامل اندروید توسط Valve Corporation منتشر شده است. حتما تا به حال این سری بازی های معروف و زیبا را دیده اید و می دانید که چگونه توانسته است در میان کاربران جایگاه خوبی پیدا کند. پس همین اتفاق را می توان اتفاقی مثبت در نظر گرفت و در آینده شاهد این خواهیم بود که Dota Underlords برای اندروید نیز به جایگاه خوبی خواهد رسید.

دانلود 1000552 Dota Underlords 1.0 - بازی استراتژیک آنلاین جدید برای اندروید

در این بازی شما در یک دنیای دیگه قرار دارید و با استفاده از نیرو ها و قهرمان هایی که در اختیار دارید به رقابت با دیگر موجودات می پردازید تا بتوانید قدرت را بدست بیاورید. در این میان علاوه برا اینکه این قهرمانان را در اختیار دارید، می توانید با امتیازاتی که بدست می آورید آن ها را ارتقا دهید تا برای شما کارآمد تر باشند. البته باید یادآوری کنیم که شما با کسب امتیاز جایگاه های جهانی بدست خواهید آورد و همچنین با دیگر کاربران می توانید به رقابت های ۲ تا ۸ نفره بپردازید.

طراحی گرافیکی بازی بسیار خوب بوده و همچنین گیم پلی بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب است و ساعت ها شما را مشغول خود خواهد کرد. امتیاز Dota Underlords در گوگل پلی با توجه به دانلود ها و رای های داده شده ۳٫۹ از ۵٫۰ می باشد که همانطور که گفته شد این انتظار وجود دارد که امتیاز بهتری را به خود اختصاص دهد. اگر به سری بازی های DOTA علاقه مند هستید و این بار می خواهید آن را در سیستم عامل اندروید تجربه نمایید، به شما پیشنهاد می شود که این بازی را حتما امتحان کنید.