Karaoke Pro – Sing karaoke online نام یک برنامه جذاب برای دوستداران آواز خوانی و خوانندگی با دستگاههای اندروید است که به شما کمک می کند تا این بار راحت تر و ساده تر از همیشه مشغول ضبط صدای خود شوید و از اینکار لذت ببرید. اگر شما عاشق آواز خواندن هستید و می خواهید صدای خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید ، برنامه کارائوکه دارای تمام آنچه شما نیاز دارید است. برنامه کارائوکه دارای بسیاری از آهنگ ها شامل ژانرهای زیادی (راک ، کلاسیک ، کشور …) است و هر روز با منبع عظیمی از آهنگ ها به زبان های مختلف به روز می شود. بیش از اینکه فقط بخوانید ، با کارائوکه ، می توانید به راحتی صدای کارائوکه خود را دوباره ضبط کرده و گوش دهید تا مهارت خوانندگی خود را بهبود ببخشید ، لحظه های به یاد ماندنی را صرفه جویی کنید یا به سادگی از طریق شبکه اجتماعی با دوست خود به اشتراک بگذارید.

دانلود Karaoke Pro – Sing karaoke online 1.6 - برنامه کارائوکه و آواز خوانی اندروید

برنامه Karaoke را بارگیری کنید تا به آخرین آهنگ ها ضربه بزنید و در هر زمان که می خواهید خواننده باشید. یا اینکه مثل ستاره آواز بخوانید ، آهنگ های کارائوکه مورد علاقه را بصورت آنلاین و با VIDEO بصورت آنلاین انتشار دهید و کاملاً رایگان آنها را پخش کنید. برای شروع کافیست آهنگ مورد نظر برای خواندن را انتخاب کنید و ضبط (ویدئو یا صوتی) را بر روی دستگاه های خود با کیفیتی به همان اندازه که در کارائوکه انتخاب شده است ، انتخاب کنید.
کارائوکه دارای ویژگی جستجوی قدرتمند است که می تواند به شما در یافتن تمام آنچه می خواهید به عنوان آهنگ های داغ فعلی ، خواننده مورد علاقه ، نوازندگان کمک کند. با آهنگ های جدیدی که روزانه از یک منبع عظیم اضافه می شود ، تقریباً به راحتی هر آهنگ (کارائوکه یا متن ترانه) را پیدا می کنید. آهنگ ها را از فهرست ژانرهای موسیقی پیدا کنید: نمودار برتر ، پاپ ، R&B ، راک ، رپ ، هیپ هاپ ، کشور ، لاتین و رکورد خود را ثبت کنید.