Hovercraft: Takedown نام یک بازی پرطرفدار و جذاب در سبک اکشن چند نفره است که در آن امکان ساخت وسایل نقلیه سفارشی را خواهید داشت. یک گیم کاملا اعتیاد آور ، مبتنی بر فیزیک که شما را با چالش های بسیاری در طول مسیر آشنا می سازد. داستان از این قرار است که اراذل و اوباش بزرگراه هاورکرافت را به دست گرفته اند! پس شما بعنوان یک مبارز Hovercraft سفارشی خود را بسازید. آن را با مسلسل ، لیزر و موشک مجهز کرده و سپس به خیابان ها بروید و با سایرین رقابت کنید.

در اینجا امکان این را دارید که یک Hovercraft کاملا سفارشی بسازید و با اسلحه ، لیزر ، موشک و موارد دیگر آن را مسلح کنید! در صورت تمایل با دوستان خود از طریق Wi-Fi بازی کنید و از طریق حالت زنده ماندن چند نفره بجنگید!
با کمک سلاح های مرگبارتان وسایل نقلیه دشمن را به قطعات خرد کنید و باعث انفجارهای زنجیره ای شوید! حداکثر ۶ سلاح را به طور همزمان مجهز کنید ، و هزاران ترکیب احتمالی سفارشی سازی شده را به کار ببندید.
دانلود Hovercraft: Takedown 1.6.3 - بازی اکشن هاورکرفت نابودگر اندروید
برای مقابله با سلاح های دشمن میتوانید از طیف گسترده ابزارها و ده ها قدرت یو پی اس بی نظیر و انواع سلاح استفاده کرده و اسکادران Hovercraft خود را ارتقا دهید و حتی قدرتمندتر شوید. سپس دست به غارت بی پایان رقبایتان بزنید! وسایل و تجهیزات دنده کمیاب ، حماسی و افسانه ای را از بسته های کارت جمع آوری و برنده شوید.