Hell Clicker PRO به عنوان یک بازی بسیار جذاب و هیجانی در سبک بازی های شبیه سازی ست که برای سیستم عامل های اندرویدی عرضه شده است. داستان این گیم فوق العاده در مورد سرمایه گذاری کردن است اما سبک آن مقداری متفاوت از آنچه که شما تصور می کنید است به این صورت که شما سرمایه دار ارواح مردگان هستید و باید سرمایه مردگانی را که به سمت جهنم می آیند جمع آوری کنید و به این طریق به مقدار سرمایه خود را افزایش دهید.
برای این کار می توانید از موجودات اهریمنی نیز کمک بگیرید تا هرچه سریع‌تر سرمایه مردگان را جمع آوری کنند و این موجودات شیطانی تابع دستورات شما هستند و آن کارهایی را که شما دستور بدهید انجام می دهند و مردگان‌ را تنبیه می کنند.

دانلود Hell Clicker PRO 1 - بازی شبیه سازی جالب کلیکر جهنمی اندروید
برای تنبیه کردن مکانهای مختلفی وجود دارد و هر چه به مراحل بالاتری بروید تنبیه ها نیز بیشتر می شود و به این طریق می توانید سرمایه خود بالاتر ببرید. این گیم کنترل ساده‌ای دارد و به راحتی می توانید آن را بازی کنید و از آن لذت ببرید همچنین توانسته امتیاز خوبی را از گوگل‌پلی به دست آورد. پس اگر شما نیز علاقه مند به سبک بازی های شبیه سازی هستید زمان را تلف نکنید‌ و بازی Hell Clicker PRO را از سایت اندروید کده دانلود کنید.