Football Boss: Be The Manager یک پیشنهاد ویژه و جذاب برای دوستداران بازیهای فوتبالی و مسابقه ای می باشد که امروز قصد معرفی آن را داریم. در بازی Football Boss: Be The Manager شما فرصت این را دارید که امپراتوری فوتبالی خود را بسازید و آن را مانند یک سرمربی زبده اداره کنید! آیا همیشه می خواستید که باشگاه فوتبال خود را اداره کنید و آن را به موفقیت عظیم برسانید و نامش را پرآوازه کنید؟ پس در بازی جذاب سرمربی فوتبال ، رویای شما می تواند محقق شود! زیرا اکنون یک تیم خواهید داشت که امپراتوری فوتبالتان را به تصویر میکشد.

دانلود Football Boss: Be The Manager 1.3 - بازی ورزشی رئیس باشگاه فوتبال اندروید

یک باشگاه فوتبال را از ابتدا ایجاد کنید و آن را به مسابقات اعزام کنید. به عنوان یک تیم کوچک غیر لیگ ، شروع کنید و آن را از طریق ۱۰ بخش به بالای لیگ برسانید تا صدر جدول را بدست آورید. برای مذاکره وام با مدیران بانکی ، مدیریت امور مالی و برنامه ریزی کانال های سرمایه گذاری بهترین چیزها را بپوشید. خرید و آموزش بازیکنان برای تحقق پتانسیل واقعی خود ، افزایش ارزش آنها و سپس فروش آنها در بازار آزاد از دیگر وظایفتان است. شما تیم را ایجاد می کنید ، مدیران را استخدام می کنید و به آنها جایزه می دهید ، شغل ایجاد می کنید یا حتی شکست می خورید.

پیمانکاران را سازماندهی کنید تا جذاب ترین ورزشگاه و امکانات عالی باشگاه را بخرید. در مورد نقل و انتقالات ، قراردادها و معاملات حامی مذاکره کنید ، ضمن اینکه طرفداران را راضی نگه دارید. در سرمربی فوتبال می توانید استراتژی موفقیت خود را توسعه داده و مسیری را که می خواهید بپیمایید! هیجان بازی زیبا را تجربه کنید و ساعت ها سرگرم کننده به عنوان سرمربی فوتبال باشگاه بسیار شخصی خود لذت ببرید.