در بازی استراتژیکی Alchemy War: Clash of Magic این شمایید که تصمیم میگیرید یک جنگجو یا قهرمان باشید تا شیاطین و اژدهایان خشمگین را در بازی های مختلف شکست دهید؟ بد بودن خوب است ، وقت آن است که این بار طرف شر را انتخاب کنیم! پس یک شیطان بزرگ باشید ، موجودات را از ۶ نژاد (انسان ، اورک ، وحشی ، ارواح ، دیو ، فانتزی) جذب و احضار کنید. برای سرکوب شوالیه ها و قبیله های ۶ پادشاهی را که به شما خیانت کرده اند از استراتژی های دفاع و حمله کمک بگیرید و اینگونه عدالت و آزادی را کاملاً سرکوب کنید!
با ترکیبات تاکتیکی پیروز شوید و ترکیبهای کاملتر شما را نیرومندتر می کند، پس نحوه انتخاب آنها برای ساختن نیروهای لازم یک سوال واقعی است. زیرا نبرد حماسه از پیش محاسبه نشده است ، این بدان معنی است که امکانات نامتناهی در جنگ وجود دارد ، شما نیاز به اعزام نیرو برای کشف و جنگ دارید.
دانلود Alchemy War: Clash of Magic 0.6.2 - بازی استراتژیکی جنگ طلسم ها اندروید
این جهان “قاره کیمیاگری” نامیده می شود که پر از قدرت های خاص و جادویی است و کلید کیمیاگری ، علم جادو است. مردی که اسرار کیمیاگری را به دست می آورد ، می تواند قدرتمندترین نیروی جادویی جهان را به خود بگیرد. با توجه به نقشه موجود که در مه جنگ نامرئی را به تصویر می کشد قادرید نیروهای خود یا مهارت جادویی را کشف کنید یا آن را بدست آورید. اگر از دوستداران این نوع بازیهای خاص و اسرار آمیز هستید اکنون کلاسیک ترین بازی استراتژی آنلاین را تجربه کنید.