Night Survivor از جمله بازیهای جذاب و سرگرم کننده در سبک ماجراجویی است که با استفاده از تصاویر رنگی و کارتونی شما را با خود به جهانی پر از چالش می برد. این بازی داستان یک پسربازیگوش را روایت می کند که پس از آخرالزمان زامبی ها تنها روی کره زمین باقی مانده است. کوله پشتی او ، فقط شامل نقشه و تنهایی اوست. اما روزی رادیویی پیدا می کند و صدای بازمانده دیگری را می شنود. و سپس سفر خود را به یک پناهگاه امن ، جایی که یک غریبه در آن زندگی می کند ، آغاز می کند.
دانلود Night Survivor 3.05 - بازی ماجرایی بازمانده اندروید

بیش از ۲۸ سطح در انتظارتان خواهد بود و شما مشاهده خواهید کرد که چگونه دوستی آنها توسعه می یابد و چگونه آنها فقط از راه دور با توجه به رادیو به یکدیگر کمک می کنند. و خواهید فهمید که این غریبه مرموز واقعاً کیست!

این پسرک در سیاره تنهاست و باید سعی کند تا زنده بماند. اما کجا؟در طول سفرتان با ۵ نوع مختلف زامبی گرسنه ملاقات خواهید کرد، اندازه درختان در سطح به طور تصادفی تولید می شود. جایی که هیچ وقت امکان گذر زمان آخرین بار به دلیل یک درخت بزرگ وجود نداشت ، اکنون می توان فضای آزاد و گذرگاه را در آن جای داد! همچنین زامبی ها و قدرت یو پی اس در سطح نیز به طور تصادفی تولید می شوند پس تلاشتان را افزایش دهید و باتمرکز به پیش بروید تا بتوانید ماموریتتان را به اتمام رسانید!