“Zombie Siege” یک بازی جنگ جهانی مدرن در سبک استراتژیکی می باشد که در آن با شرایط دشواری برای بقای آخرالزمانی روبرو می شوید. در واقع می توان گفت هیجان انگیز ترین بازی تاکتیکی MMO با مضمون جنگ و زامبی کشی می باشد. شما به عنوان یک بازمانده باید تا میتوانید غارت و نابود کنید! از راهکارهای منحصر به فرد برای فتح بازیکنان از سراسر جهان استفاده کنید. قدرتمندترین ارتش را در دنیای هرج و مرج بنا کنید و راه خود را برای پیروزی باز کنید! برای جنگ زامبی آماده شوید و در جنگهای PvP در زمان واقعی با افسران قدرتمند شرکت کنید! رهبری ارتش افسانه ای را در مبارزات حماسی و تسخیر کننده جهانی به دست گرفته و به نبردهای چند نفره وارد شوید. آیا می خواهید هیجان پیروزی را بر روی یک حریف زنده احساس کنید؟ پس اکنون Zombie Siege را بارگیری کنید!

دانلود Zombie Siege 0.1.458 - بازی استراتژی در محاصره زامبی ها اندروید

با تاکید بر کار تیمی منابع خود را جمع کنید ، ارتش بسازید و در برابر انبوهی از انسان زنده بمانید. به یک اتحاد بپیوندید و متحدان خود را پیدا کنید. قلمرو خود را بزرگ کنید و با دیگر مدعیان قدرتمند مبارزه کنید. با بازماندگان از سراسر جهان رقابت کرده و جنگها را در زمان واقعی در سراسر جهان مشاهده کنید. با بازیکنان رقیب جهانی در PvP آنلاین نبرد کنید. رتبه خود را در تابلوهای چند نفره جهانی بالا ببرید.
بیش از ۶۰ افسر در انتظار سفارش شما هستند. مأموران دارای مهارت های منحصر به فرد فعال و غیرفعال برای فوق العاده کردن ارتش شما هستند پس با تلاش افسر خود را بالا ببرید و برای رسیدن به پیروزی دست به مبارزه بزنید.