Find The Differences – Secret عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده و خلاقانه است که به وسیله استودیو بازی سازی ۱۰P STUDIO برای سیستم عامل اندرویدی طراحی شده است. داستان بازی حتما برایتان آشناست چون از مدت ها قبل یک زمینه از این بازی داشته اید. یادتان می آید در مجله هایی که عرضه میشد دو تصویر که بسیار شبیه یکدیگر بودند در کنار هم قرار می گرفته اند و از شما می خواستند تا اختلاف هایی که بین آن ها وجود دارد را پیدا کنید و دور آن ها خط بکشید. این بازی هم از همین الگو پیروی می کند اما با تفاوت هایی که بیشتری که باعث جذاب تر شدن بازی شده است.
در داستان بازی شما نقش یک کاراگاه را ایفا می کنید که پرونده های مختلفی به او داده شده است که باید آن را حل کند. در واقع وظیفه اصلی شما جستجو برای پیدا کردن تفاوت هایی که در تصویر های بازی قرار گرفته است.
این گیم فوق العاده سرگرم کننده از مراحل مختلفی ساخته شده است که در هر کدام از مرحله های آن معما ها و پازل هایی قرار دارند که باید جواب آن ها را پیدا کنید و همچنین در آن ۲۰ مرحله ماجراهای خاصی اتفاق می افتد که باید از اسرار و رمز و راز های آن اطلاع یابید.

دانلود Find The Differences - Secret 1.4.1 - بازی پازل تفاوت را پیدا کن اندروید
از ویژگی های که باعث جذابیت شدن بازی شده است زمان داشتن هر مرحله است که این نشان می دهد هر کدام از معماها و تصاویر را باید در مدت زمان مشخصی انجام بدهید. طبق گفته طراحان در این گیم سرگرم کننده بیش از هزار پازل مختلف وجود دارد که حتی می توانید از سیستم راهنمایی نیز کمک بگیرید . Find The Differences – Secret توانسته امتیاز عالی را از گوگل پلی بدست آورد و مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. پس اگر شما هم علاقه مند به این گیم جذاب هستید هرچه زودتر بازی را دانلود کنید و به گروه دوست داران ملحق شوید .