Puzlogic یک بازی سرگرم کننده در سبک پازلی می باشد که توسط استودیوی Eduardo Barreto برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این بازی سرگرم کننده شما را با چالش های گوناگونی مواجه خواهد کرد و شما تمامی آن ها را با استفاده از فکر خود باید حل کنید تا بتوانید مراحل را یکی پس از دیگری طی نمایید. در مراحل اول شاید به دلیل اینکه جنبه آموزشی دارد، با چالش های فکری سختی مواجه نشوید اما پس از طی چند مرحله شاهد معماهای سخت زیادی خواهید بود.

دانلود Puzlogic 1.0.9 - بازی پازل و فکری جالب اندروید

این بازی ترکیبی از سودوکو و کاکورو است که آن ها را مطمئا می شناسید. برای مثال قوانین بازی سودوکو در آن تعبیه شده است. این قانون را شاید شما نیز به یاد داشته باشید و آن این است که تمامی اعداد را در جدول ها باید به طوری قرار دهید که در هر سطر و ستون عدد تکراری نداشته باشیم. قوانین دیگری نیز در آن قرار دارد که در مراحل اولیه تمامی آن ها به طور کامل به شما معرفی خواهد شد اما برای مثال می توان گفت که یکی دیگر از قوانین عبارت است از اینکه اگر در کنار هر یک از اعداد عددی با رنگ خاص مشخص شده باشد، بدین معناست که ارزش آن عدد و تمامی عدد های همرنگ آن یکی است و …

برای تمامی مراحل باید دو ستاره کامل را دریافت کنید که برای این کار باید از هیچ راهنمایی کمک نگیرید و خطایی نیز انجام ندهید. بازی دارای ۶۴ مرحله متفاوت و دارای سختی های گوناگون است. امتیاز Puzlogic در گوگل پلی با توجه به تعداد دانلود ها و رای های ثبت شده ای که دارد ۴٫۵ از ۵٫۰ می باشد که امتیاز خوبی به شمار می آید.