Fit the Fat 2 چربی سوزی و تناسب اندام ۲ یک بازی بسیار سرگرم کننده و دوست داشتنی است که دومین قسمت از بازی های Fit the Fat است که توسط استودیو بازی سازی Five Bits, Inc. طراحی شده است و به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. داستان بازی در مورد یک فرد چاق است که عاشق غذا درست کردن و خوابیدن است و اصلا ورزش کردن را دوست ندارد شما به عنوان یک مشاور و یک دوست خوب برای این فرد به بازی وارد میشوید. باید به این آدم کمک کنید تا خود را لاغر کند و به اندام مورد علاقه خود برسد و به تمرین و چربی سوزی بپردازد.
شما باید به صورت کاملا منظم به او کمک کنید تا مطابق برنامه به کارهایش عمل کند که این کارها از همان اول صبح آغاز میشود باید ابتدا او را از خواب بیدار کنید سپس به او کمک کنید تا تمرین صبحگاهی را انجام بدهد و یک صبحانه بسیار مفید که متناسب با رژیم غذایی است را برای او آماده کنید بعد او را به وسیله دستگاه ها و وسایل ورزشی که موجود است تمرین دهید بعد از تمامی این کارها نیاز به ریکاوری دارد که باید سعی کنید او را بخوابانید تا انرژی از دست رفته را جبران کند و بدنش استراحت کند.

دانلود Fit the Fat 2 1.4.5 - بازی شبیه سازی چربی سوزی و تناسب اندام 2 اندروید

تمرین های متفاوتی در این گیم بسیار سرگرم کننده وجود دارد از دویدن روی تردمیل گرفته تا کار با وزنه های ورزشی و طناب زدن همچنین می توانید به او تمرین های با کیسه بوکس و مشت زنی نیز آموزش بدهید. باید مقدار انرژی که شخص می سوزاند و آن ها را مصرف می کند و همچنین میزان انرژی که فرد در هر بار مصرف وعده های غذایی بدست می آورد را محاسبه کنید. این بازی از مراحل مختلفی ساخته شده است که هر کدام از آن ها دارای مرحله های چالش برانگیز است که باید تمرین ها را به صورت کاملا شخصی انجام دهید و باید تمام حواس و تمرکز خود را نیز به کار بگیرید تا بتوانید مراحل را به سادگی انجام دهید.
هرچقدر که امتیاز های بیشتری را بدست آورید می توانید لباس ها و وسایل ورزشی بیشتری تهیه کنید. Fit the Fat 2 توانسته امتیاز خوبی را از گوگل پلی بدست آورد پس اگر علاقه مند به ورزش کردن هستید و از کمک به دیگر احساس خشنودی میکنید پس هرچه سریع تر این گیم فوق العاده را دانلود کنید و به یاری فرد چاق داخل بازی بشتابید.